GuidZP400 |
8bc9092a-44db-4b4f-a6b9-e11324a2c031
|
Biuletyn |
541459-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29498700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Morawka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stronie Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57550
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8141488 w. 248,
|
Zamawiajacy fax |
748 141 494
|
Zamawiajacy email |
szpital_stronie@pro.onet.pl,
|
Adres strony url |
www.wcpd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wcpd.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wcpd.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej SP ZOZ, Sekretariat Centrum, ul. Morawka 1, 57-550 Stronie Śląskie (nowy budynek)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
ZP-231-11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, pogrupowanej w 3 częściach (pakietach), w ilościach i o charakterze określonych w załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. Dostawa będzie realizowana do magazynu żywnościowego na potrzeby kuchni Centrum. Cykliczność dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 „art. spożywcze” – dostawa jeden raz w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 8.00 do 13.00;pakiet nr 2 „owoce i warzywa” – dostawa dwa - trzy razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7.00 do 12.00; pakiet nr 3 „ziemniaki zimowe”: łącznie pięć do sześciu dostaw (dni robocze) w trakcie 12 miesięcy, w godzinach od 8.00 do 11.00. Przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem do SIWZ tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy. W zakresie Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzą: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego znajdującego się w kuchni Woj. Centrum.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: pakiet nr 1 „art. spożywcze” – 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych00/100), pakiet nr 2 „owoce i warzywa” – 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), pakiet nr 3 „ziemniaki zimowe”:” – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
art. spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, pogrupowanej w 3 częściach (pakietach), w ilościach i o charakterze określonych w załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. Dostawa będzie realizowana do magazynu żywnościowego na potrzeby kuchni Centrum. Cykliczność dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 „art. spożywcze” – dostawa jeden raz w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 8.00 do 13.00;pakiet nr 2 „owoce i warzywa” – dostawa dwa - trzy razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7.00 do 12.00; pakiet nr 3 „ziemniaki zimowe”: łącznie pięć do sześciu dostaw (dni robocze) w trakcie 12 miesięcy, w godzinach od 8.00 do 11.00. Przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem do SIWZ tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy. W zakresie Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzą: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego znajdującego się w kuchni Woj. Centrum.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, pogrupowanej w 3 częściach (pakietach), w ilościach i o charakterze określonych w załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. Dostawa będzie realizowana do magazynu żywnościowego na potrzeby kuchni Centrum. Cykliczność dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 „art. spożywcze” – dostawa jeden raz w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 8.00 do 13.00;pakiet nr 2 „owoce i warzywa” – dostawa dwa - trzy razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7.00 do 12.00; pakiet nr 3 „ziemniaki zimowe”: łącznie pięć do sześciu dostaw (dni robocze) w trakcie 12 miesięcy, w godzinach od 8.00 do 11.00. Przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem do SIWZ tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy. W zakresie Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzą: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego znajdującego się w kuchni Woj. Centrum.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ziemniaki zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, pogrupowanej w 3 częściach (pakietach), w ilościach i o charakterze określonych w załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. Dostawa będzie realizowana do magazynu żywnościowego na potrzeby kuchni Centrum. Cykliczność dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 „art. spożywcze” – dostawa jeden raz w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 8.00 do 13.00;pakiet nr 2 „owoce i warzywa” – dostawa dwa - trzy razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7.00 do 12.00; pakiet nr 3 „ziemniaki zimowe”: łącznie pięć do sześciu dostaw (dni robocze) w trakcie 12 miesięcy, w godzinach od 8.00 do 11.00. Przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem do SIWZ tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy. W zakresie Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzą: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego znajdującego się w kuchni Woj. Centrum.
|
| |