Dostawa i montaż wraz z przyłączeniem infrastrukturalnym wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-1 PWr

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541346-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z przyłączeniem infrastrukturalnym wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową. Pomocniczo Zamawiający zamieszcza projekt wykonawczy - architektura - Przebudowa pomieszczeń biurowych, zlokalizowanych w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej, na potrzeby nowej siedziby Dziekanatu Wydziału W-7..dotyczący wyposażanych pomieszczeń.
2. Miejsce dostawy: bud D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9, Wrocław, wskazane pomieszczenia, miejsce dostawy znajduje się na wysokim parterze.
3. Dostawa obejmuje również wykonanie, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego oraz świadczenie usług związanych z dostawą polegających na montażu wraz z rozmieszczeniem, wypoziomowaniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem), podłączeniu do istniejącej instalacji wod-kan oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia; w ramach instalacji sprzęt zostanie włączony do zasilania i przejdzie poprawnie wszystkie testy i pomiary próbne w czasie testowania sprzętu), uruchomieniu oraz instruktażu z obsługi w zakresie użytkowania i konserwacji przedmiotu zamówienia (instruktaż 1- godzinny max. 6 osób). Wykonawca jest również odpowiedzialny za utylizację opakowań po meblach.
Ryzyko związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem mebli przechodzą na Zamawiającego z chwilą ich bezwarunkowego odbioru. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Montaż mebli z przyłączeniami infrastrukturalnymi należy realizować we współpracy z Wykonawcą remontu pomieszczeń- „SAD” A.K.S. Stanisław Sadowski, ul. Koszarowa 46/3, 51-149 Wrocław.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3021e190-2dbf-4e42-a803-ca6d4f65c6af
Biuletyn 541346-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32,
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl,
Adres strony url przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pismna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 - sekretariat, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wraz z przyłączeniem infrastrukturalnym wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-1 PWr
Numer referencyjny ZP/BZP/101/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z przyłączeniem infrastrukturalnym wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową. Pomocniczo Zamawiający zamieszcza projekt wykonawczy - architektura - Przebudowa pomieszczeń biurowych, zlokalizowanych w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej, na potrzeby nowej siedziby Dziekanatu Wydziału W-7..dotyczący wyposażanych pomieszczeń. 2. Miejsce dostawy: bud D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9, Wrocław, wskazane pomieszczenia, miejsce dostawy znajduje się na wysokim parterze. 3. Dostawa obejmuje również wykonanie, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego oraz świadczenie usług związanych z dostawą polegających na montażu wraz z rozmieszczeniem, wypoziomowaniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem), podłączeniu do istniejącej instalacji wod-kan oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia; w ramach instalacji sprzęt zostanie włączony do zasilania i przejdzie poprawnie wszystkie testy i pomiary próbne w czasie testowania sprzętu), uruchomieniu oraz instruktażu z obsługi w zakresie użytkowania i konserwacji przedmiotu zamówienia (instruktaż 1- godzinny max. 6 osób). Wykonawca jest również odpowiedzialny za utylizację opakowań po meblach. Ryzyko związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem mebli przechodzą na Zamawiającego z chwilą ich bezwarunkowego odbioru. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Montaż mebli z przyłączeniami infrastrukturalnymi należy realizować we współpracy z Wykonawcą remontu pomieszczeń- „SAD” A.K.S. Stanisław Sadowski, ul. Koszarowa 46/3, 51-149 Wrocław.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 04.09.2017r tygodni od dnia zawarcia umowy, w tym montaż oraz podłączenie do instalacji wod-kan i elektrycznej. Zamawiający informuje, że przewidywany termin możliwości wejścia na budowę do wskazanych pomieszczeń celem montażu mebli na zamówienie – zabudowy od dnia 16.08.2017r. 2. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wraz z montażem wyposażenia meblowego w obiekcie użyteczności publicznej )* o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł **brutto każda. * obiekt użyteczności publicznej (OUP) - zgodnie z definicją działu I paragrafu 3 ustęp 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r (tj.Dz.U. z 2015 poz 1422). **Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1.2.1 niniejszego rozdziału w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1.2.1. niniejszego rozdziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 2.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1 niniejszego rozdziału. 2.3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu 2.4. wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.2. w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada: wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową – Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta musi się składać z: 2.1. oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; 2.2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2.3. opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową - Załącznik nr 4 do SIWZ; 2.4. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 2.5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa w par.12 wzoru umowy, oraz: a) zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku – przesunięcia się terminu udostepnienia terenu budowy lub też przesunięcia terminu przekazania terenu budowy do odbioru. b) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia – Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie. Zamiana takich elementów może być spowodowana: 1) niedostępnością na rynku urządzeń/asortymentu wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń/asortymentu; 2) pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; 3) pojawieniem się na rynku urządzeń/asortymentu o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja na meble gotowe (G)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (C) tj. Całkowita cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)