dostawy zużywalnych materiałów poligraficznych dla IUN- PIB w Puławach

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541337-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301976301
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów poligraficznych dla IUNG PIB w Puławach Dział Upowszechniania i Wydawnictw, zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
1.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o wymaganiach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych / estetycznych oraz o parametrach jakościowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
1.3. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego a w szczególności, że są tożsame lub o nie gorszych parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych / estetycznych i jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego.
1.4. Wraz z dostawą produktów chemicznych (farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów, preparatów do czyszczenia urządzeń drukujących), Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przy każdej dostawie certyfikat jakości, atest lub świadectwo kontroli jakości oraz karty charakterystyki dostarczonych produktów.
1.5. Oferowany asortyment winien być oryginalny, fabrycznie nowy, nie wykazujący śladów uszkodzeń, kompletny i zdatny do użytku.
1.6. Określone ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego
2. Na zamówienie składają się 77 pozycji różnych artykułów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8df7592f-bdb5-47fd-a59e-f05b7a70fb4e
Biuletyn 541337-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 7929500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czartoryskich
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 47 86 700,
Zamawiajacy fax 81 47 86 900
Zamawiajacy email dzp@iung.pulawy.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.iung.pulawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznastwa-Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. czartoryskich 8
Nazwa nadana zamowieniu dostawy zużywalnych materiałów poligraficznych dla IUN- PIB w Puławach
Numer referencyjny ZP-21/PN-17/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów poligraficznych dla IUNG PIB w Puławach Dział Upowszechniania i Wydawnictw, zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 1.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o wymaganiach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych / estetycznych oraz o parametrach jakościowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego a w szczególności, że są tożsame lub o nie gorszych parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych / estetycznych i jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. 1.4. Wraz z dostawą produktów chemicznych (farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów, preparatów do czyszczenia urządzeń drukujących), Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przy każdej dostawie certyfikat jakości, atest lub świadectwo kontroli jakości oraz karty charakterystyki dostarczonych produktów. 1.5. Oferowany asortyment winien być oryginalny, fabrycznie nowy, nie wykazujący śladów uszkodzeń, kompletny i zdatny do użytku. 1.6. Określone ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego 2. Na zamówienie składają się 77 pozycji różnych artykułów.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 206804,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedłożyć: W przypadku pozycji oznaczonych znakiem (*), tj: 1-6, 27, 30, 31, 62, 64, 66, 72-77 (formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ)- Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą kart charakterystyki oferowanych produktów.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w przypadku zaistnienia konieczności: 1) aktualizacji danych wykonawcy i zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmiany podatku VAT- takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 4) zmian zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu umowy; 5) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest: 1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy; b) propozycję zmiany 2) ocena przez zamawiającego proponowanych zmian; 3) podpisanie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)