Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, sprzętu tapicerowanego oraz sprzętu polowego

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543131-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego polowego wg. poniższego zestawienia:

Element I – sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej
Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie Wymiary
wys. szer. x gł. Ilość szt.
1 Stolik pod komputer - drewniany z kontenerem WP1-17 760x1300x650 100
2 Regał biurowy drewniany -1 segment WP1-31 1905x800x400 100
3 Szafa ubraniowa drewniana 2 - drzwiowa WP1-58 1905x900x570 100


Element II – sprzęt polowy
Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Ilość szt.
1 Stojak na broń na metalowej podstawie WP2-31 225


Element III – sprzęt kwaterunkowy tapicerowany
Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Ilość szt.
1 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z reg. podnoszeniem- wyściełany WP1-5 150
2 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z reg. podnoszeniem- wyściełany WP1-5 50
3 Krzesło biurowe na m.p. wyściełane WP1-37 520
4 Krzesło biurowe na mp.- twarde WP1-44 460


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d03b890-f9a9-45c9-9544-70ed9664239a
Biuletyn 543131-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 09057078200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 413 876/261 414 285,
Zamawiajacy email kierownikszp@rzi.mil.pl; szp@rzi.mil.pl,
Adres strony url www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, sprzętu tapicerowanego oraz sprzętu polowego
Numer referencyjny SSK/PN/2/D/6
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego polowego wg. poniższego zestawienia: Element I – sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Stolik pod komputer - drewniany z kontenerem WP1-17 760x1300x650 100 2 Regał biurowy drewniany -1 segment WP1-31 1905x800x400 100 3 Szafa ubraniowa drewniana 2 - drzwiowa WP1-58 1905x900x570 100 Element II – sprzęt polowy Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Ilość szt. 1 Stojak na broń na metalowej podstawie WP2-31 225 Element III – sprzęt kwaterunkowy tapicerowany Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Ilość szt. 1 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z reg. podnoszeniem- wyściełany WP1-5 150 2 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z reg. podnoszeniem- wyściełany WP1-5 50 3 Krzesło biurowe na m.p. wyściełane WP1-37 520 4 Krzesło biurowe na mp.- twarde WP1-44 460 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-10T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części VII ust. 1 SIWZ 3. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę dokumenty, o których mowa w ust.1 składają wszyscy wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia)
Czy wadium 1
Wadium Element I - 2.300,00 zł, Element II- 4.000,00 zł., Element III-4.300,00 zł. Łączna kwota wadium 10.600,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zawarte w projekcie umowy zał do SIWZ
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu reakllizacji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)