Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542918-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000000, 151000008, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 31425003, 156000004, 158960005, 158942003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 zadań:
a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin;
b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa ryb;
c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
e. Zadanie Nr 5 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich;
f. Zadanie Nr 6 – Sukcesywna dostawa jaj;
g. Zadanie Nr 7 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
h. Zadanie Nr 8 – Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców;
i. Zadanie Nr 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych;
j. Zadanie Nr 10 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z ilościowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Batorego 11.
4. Należyte zabezpieczenie dostaw przedmiotu zamówienia w czasie transportu, w tym opakowania i pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu oraz odpowiedzialność za braki i wady obciążają Wykonawcę.
5. Wszystkie dostarczane artykuły spożywcze muszą być I klasy jakości, świeże, spełniające normy jakościowe (PN) wymagane dla danego asortymentu, dopuszczone do obrotu i sprzedaży.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54379663-6f7d-4f40-a81c-4fc2f427061f
Biuletyn 542918-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Regon 79963500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 781 60 66,
Zamawiajacy fax 22 762 05 08
Zamawiajacy email sp2zabki@neostrada.pl,
Adres strony url www.sp2zabki.idsl.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp2zabki.idsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp2zabki.idsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp2zabki.idsl.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki, pok. Nr 10 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Numer referencyjny ZP.271.01.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 zadań: a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin; b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa ryb; c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych; d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów; e. Zadanie Nr 5 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich; f. Zadanie Nr 6 – Sukcesywna dostawa jaj; g. Zadanie Nr 7 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych; h. Zadanie Nr 8 – Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców; i. Zadanie Nr 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych; j. Zadanie Nr 10 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z ilościowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Batorego 11. 4. Należyte zabezpieczenie dostaw przedmiotu zamówienia w czasie transportu, w tym opakowania i pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu oraz odpowiedzialność za braki i wady obciążają Wykonawcę. 5. Wszystkie dostarczane artykuły spożywcze muszą być I klasy jakości, świeże, spełniające normy jakościowe (PN) wymagane dla danego asortymentu, dopuszczone do obrotu i sprzedaży.
Cpv glowny przedmiot 15000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego;
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający jego ubezpieczenie w zakresie prowadzenia działalności o wartości minimum 100000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek określony musi spełniać w całości (samodzielnie) jeden z Wykonawców,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) doświadczenie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolności techniczne Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5, Zadania Nr 8 i Zadania Nr 9. Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: a) a) doświadczenie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolności techniczne Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5, Zadania Nr 8 i Zadania Nr 9. Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem oraz dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3.4).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz cenowy dla zadania, którego oferta dotyczy; 2. Podpisane oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 3.1., 3.2, 3.4, 3.3; 3. Parafowany wzór umowy; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie: a. wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy; b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto; d. zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy w zakresie : a) pkt. d nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów; b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych; c) w zakresie pkt. a i c w przypadku zmiany ilości posiłków. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań zostały określone w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa jaj. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Załącznik Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań został określony w Formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)