Dostawa do zewnętrznego muzeum fortyfikacji w Malborku Część I - „ Elementy wyposażenia terenu ” Część II –„ Makieta Starego Miasta” Część III – „Malowidło 3 D Panorama średniowiecznego Malborka”

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Miasto Malbork
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526859-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 386521001, 391136003, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem elementów wyposażenia, urządzeń, elementów scenografii dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Prace restauratorskie i konserwatorskie w obrębie Miejskich Murów Obronnych w Malborku i nadanie im nowych funkcji „Zewnętrznego Muzeum Fortyfikacji” – wg opracowania: projektu budowlanego „Projekt zewnętrznego Muzeum Fortyfikacji w Malborku. Malbork, OS. Stare Miasto

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46c7e6d3-4483-4098-a9f9-e98eb688742d
Biuletyn 526859-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Malbork
Regon 52356000013
Zamawiajacy adres ulica pl. Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 55 629 04 00
Zamawiajacy fax 556 473 324
Zamawiajacy email pelnomocnik.zp@um.malbork.pl
Adres strony url www.bip.malbork.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.malbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Europejskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.malbork.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malbork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, pocztą kurierską , dostarczyć do Urzędu Miasta Malborka do sekretariatu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Malborka , Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do zewnętrznego muzeum fortyfikacji w Malborku Część I - „ Elementy wyposażenia terenu ” Część II –„ Makieta Starego Miasta” Część III – „Malowidło 3 D Panorama średniowiecznego Malborka”
Numer referencyjny IZP.271.10.DM.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem elementów wyposażenia, urządzeń, elementów scenografii dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Prace restauratorskie i konserwatorskie w obrębie Miejskich Murów Obronnych w Malborku i nadanie im nowych funkcji „Zewnętrznego Muzeum Fortyfikacji” – wg opracowania: projektu budowlanego „Projekt zewnętrznego Muzeum Fortyfikacji w Malborku. Malbork, OS. Stare Miasto
Cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) dokumentów dot. podmiotu trzeciego w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w niniejszym pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4.
Inne dokumenty niewymienione 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wg zał. Nr 2 do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg zał. Nr 2 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wg zał. Nr 2 do SIWZ. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. V pkt 4 lit a oraz lit c SIWZ. – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezntowania wykonawcy ( wykonawców wspólnie występujących),2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach i w przypadkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne zgodnie z art. 144 ustawy PZP, tj.: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 5; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 5, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub umowy ramowej. 5. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 3. oraz zmiany określone w projekcie umowy tj.: 1) Co do terminów wykonania i odbioru robót, w następujących przypadkach: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac, b) z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia, w tym konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy i zastosowaniem robót zamiennych. c) z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wpływają na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Inwestora lub Wykonawcę, e) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy, chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie – vacatio legis), f) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są spowodowanie z winy którejkolwiek ze stron, g) z powodu zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót budowlanych objętych umową, h) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, i) w przypadku wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót, j) w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których termin usuwania będzie miał wpływ na termin realizacji robót, k) w przypadku opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych lub uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, l) w przypadku okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, m) dokonania w trakcie realizacji zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, n) w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji robót, o) w przypadku nie dotrzymania terminu umowy przyłączeniowej przez zakład energetyczny, p) w przypadku konieczności udzielenia zamówienia w rozumienia art. 67 ust.1 Prawa zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, q) w przypadku konieczności udzielenia zamówienia w rozumienia art. 67 ust.1 Prawa zamówień publicznych 2) Co do zakresu robót objętych umową w przypadku: a) gdy ich wykonanie w całości lub części stanie się zbędne Inwestorowi z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Inwestora spowoduje konieczność ich zaniechania, b) z powodu konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia przez Inwestora zmian w Dokumentacji projektowej. 3) Co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę. 4) Co do wysokości wynagrodzenia: a) w przypadku zastosowania innych rozwiązań technologicznych niż podane w dokumentacji technicznej z uzasadnionych przyczyn zaakceptowanych przez Zamawiającego, b) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową – w tym przypadku ulega zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy na podstawie protokołu konieczności. Podstawą do oszacowania wartości jest kosztorys załączony do umowy. c) w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) z powodu konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia przez Inwestora zmian w Dokumentacji projektowej, w szczególności uwzględniających uwarunkowania wpływające na użyteczność, koszty użytkowania lub bezpieczeństwo obiektu i ich użytkowników, e) w przypadku wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, f) z powodu wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, g) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, i) z powodu zmiany stawki podatku VAT, 4. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 i art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest wystąpić z wnioskiem na piśmie do drugiej strony. Druga strona zobowiązana jest przedstawić swoje stanowisko w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa do zewnętrznego muzeum fortyfikacji w Malborku Część I - „ Elementy wyposażenia terenu ”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis W zakres - Część I - „ Elementy wyposażenia terenu ” wchodzą następujące pozycje: Wyposażenie ścieżki edukacyjnej: 1. Ławki parkowe – 14 szt. 2. Kosze na śmieci – 8szt. 3. Tablice informacyjne – 17szt. 4. Schodołaz – 1 szt. 5. Element oznakowania ścieżki – panel informacyjny typu „witacz” przy Bramie Garncarskiej – 1 szt. Elementy scenografii: 7. Drewniane maszyny oblężnicze z funkcją zabawową dla dzieci. – 3szt ( wymiary gabarytowe maszyn oblężniczych : 1) 1x1,5x1m, 2) 1,5x1,5x1,5m, 3) 1,5x1,5x1,25m 8. Beczki – 3szt 9. Kule kamienne – 15szt 10. Baloty słomy - 3szt , 11. Worki z ziarnem owsa - 2szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa do zewnętrznego muzeum fortyfikacji w Malborku Część II –„ Makieta Starego Miasta”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie, dostawa i montaż informacji na temat Starego Miasta w formie makiety. Odlew z tworzywa sztucznego tj. żywicy pomalowanej w kolorze metalicznego brązu z patynowaniem. Wzór model należy przed wykonaniem uzgodnić z Miejskim Konserwatorem Zabytków. wg opracowania projektu budowlanego „Zagospodarowanie bulwarów miejskich usytuowanych nad rzeką Nogat odcinek C1-C2-C3 –modernizacja układu drogowego wraz z infrastrukturą w ciągu ul. Piłsudskiego i Starego Miasta na odcinku od ul. Sierakowskich do Szkoły Łacińskiej .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa do zewnętrznego muzeum fortyfikacji w Malborku część III " Malowidło 3D Panorama średniowiecznego Malborka"
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wykonanie malowidła trójwymiarowego na posadzce przed Szkołą Łacińską. Malowidło street art 3D o temacie - panorama Starego Miasta Malborka z okresu średniowiecza o powierzchni ok. 15m2, w technice trwałej, odpornej na ścieranie, warunki atmosferyczne i ruch pieszy. Farba do malowidła powinna posiadać deklarację właściwości i być oznakowana znakiem CE (lub znakiem B). Farba powinna być przeznaczona do ochrony betonu. Parametry farby(lotne związki organiczne max 600g/l, wygląd powłoki- połysk, odporność na ścieranie –ubytek masy mniejszy niż 4000mg/l, odporność na uderzenia-klasa I:więcej niż 3,5 Nm
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)