Przetarg nieograniczony 18/n/do/2017 r.

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542775-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie 3 maceratorów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55ec2e04-1f3b-4917-a1fb-b9d9a254ac45
Biuletyn 542775-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22,
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl,
Adres strony url www.zozstargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY WIELOSPECJALISTYCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 18/n/do/2017 r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie 3 maceratorów.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie kryteriow selekcji aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ulotki producenta, katalogi, dokumentację techniczną w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu medycznego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełnionego i podpisanego przez oferenta załącznika „A” – SPECYFIKACJA PARAMETRÓW TECHNICZNO – UŻYTKOWYCH. Niedołączenie do oferty tego dokumentu, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymogów SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia obiektywnie niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego; 4) zmiany terminu wykonania zamówienia wynikającego z wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej, a niezbędnych do wykonania zamówienia prac, jak również w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych wcześniej okoliczności, które w sposób istotny wpływają na sposób wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)