„Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach”
Publication date | 2017-06-30 |
End date | 2017-07-21 00:00:00 |
Instytucja | Zakład Gospodarki Komunalnej |
Miejscowość | Bobrowniki |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 542745-N-2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 486200000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zadanie nr 1: Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektu Cel i założenia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług. Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są: 1. Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt. 2. Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) – 10 szt. 3. Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) – 4 szt. 4. Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) – 4 szt. 5. Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie – 1 szt. 6. Firewall; Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami). Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.08.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 1. Zadanie nr 2: Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektu Cel i założenia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług. Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są: 1. Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług – 1 szt. 2. Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi – 1 szt. 3. Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych – 1 szt. Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami). Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.08.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 2. Zadanie nr 3: Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-woda W zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje: Cel i założenia: Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest : 1. Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami – 3500 szt. 2. Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu – 1 szt. Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi : a) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności; b) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Wykonawca dostarczy te materiały w terminie : • do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna; • do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń). Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie Cel i założenia: Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: a) kody źródłowe bazy danych; b) kody oprogramowania głównego; c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego. W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach: a) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt. b) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt. c) Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń : 1. Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego. Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego. 2. Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego. 3. Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego. 4. Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej : a) Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi; b) Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi; c) Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami. Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu. Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatów projektu. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków : a) struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia, b) struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.12.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 3. Zadanie nr 4 Wdrożenie usługi-e-cmentarz Cel i założenia: Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: d) kody źródłowe bazy danych; e) kody oprogramowania głównego; f) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: e) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; f) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; g) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; h) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej. Podstawowe funkcje to : 1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów. 2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach. 3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS. 4. Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby. 5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania. 6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS). 7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza. 8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu. 9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi. 10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne. 11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego. 12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów. Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o : a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny); b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane; c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 30.09.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 4. Zadanie nr 5 Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta Cel i założenia: Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego. Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna. Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon. Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety. Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii. Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki). Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0. Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to: na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja) na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) na poziomie dojrzałości 1 (informacja). Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej – Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: g) kody źródłowe bazy danych; h) kody oprogramowania głównego; i) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: i) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; j) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; k) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; l) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.12.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 5. |
Dodatkowe informacje
GuidZP400 | 36f18f60-ee6e-4bc5-a05a-f19d710b9987 |
Biuletyn | 542745-N-2017 |
Zamawiajacy nazwa | Zakład Gospodarki Komunalnej |
Regon | 27150052800000 |
Zamawiajacy adres ulica | ul. Sienkiewicza |
Zamawiajacy miejscowosc | Bobrowniki |
Zamawiajacy kod pocztowy | 42583 |
Zamawiajacy panstwo | Polska |
Zamawiajacy wojewodztwo | śląskie |
Zamawiajacy telefon | 032 287 41 99, |
Zamawiajacy fax | 032 287 41 99 |
Zamawiajacy email | zgk@bobrowniki.pl, |
Adres strony url | www.bip.zgk.bobrowniki.pl |
Zamieszczanie obowiazkowe | 1 |
Ogloszenie dotyczy | 1 |
Czy finansowane z unii | 1 |
Nazwa projektu programu | Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 |
Czy ubiegac zaklady pracy | 2 |
Minimalny procent zatrudnienia | 0% |
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy | 1 |
Rodzaj zamawiajacego | 9 |
Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 |
Dostep dokumentow zamowienia | www.bip.zgk.bobrowniki.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bip.zgk.bobrowniki.pl |
Czy dostep do dokumentow ograniczony | 1 |
Czy wymagane przeslanie ofert | 1 |
Wymagane przeslanie ofert inny | poczta tradycyjna, osobiście w sekretariacie firmy |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 42583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 121 B |
Nazwa nadana zamowieniu | „Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach” |
Numer referencyjny | ZP/ZGK/03/2017 |
Rodzaj zamowienia | 1 |
Czy podzielone na czesci | 1 |
Okreslenie przedmiotu | Zadanie nr 1: Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektu Cel i założenia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług. Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są: 1. Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt. 2. Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) – 10 szt. 3. Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) – 4 szt. 4. Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) – 4 szt. 5. Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie – 1 szt. 6. Firewall; Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami). Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.08.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 1. Zadanie nr 2: Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektu Cel i założenia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług. Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są: 1. Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług – 1 szt. 2. Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi – 1 szt. 3. Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych – 1 szt. Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami). Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.08.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 2. Zadanie nr 3: Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-woda W zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje: Cel i założenia: Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest : 1. Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami – 3500 szt. 2. Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu – 1 szt. Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi : a) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności; b) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Wykonawca dostarczy te materiały w terminie : • do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna; • do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń). Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie Cel i założenia: Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: a) kody źródłowe bazy danych; b) kody oprogramowania głównego; c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego. W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach: a) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt. b) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt. c) Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń : 1. Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego. Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego. 2. Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego. 3. Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego. 4. Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej : a) Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi; b) Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi; c) Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami. Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu. Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatów projektu. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków : a) struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia, b) struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.12.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 3. Zadanie nr 4 Wdrożenie usługi-e-cmentarz Cel i założenia: Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: d) kody źródłowe bazy danych; e) kody oprogramowania głównego; f) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: e) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; f) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; g) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; h) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej. Podstawowe funkcje to : 1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów. 2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach. 3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS. 4. Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby. 5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania. 6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS). 7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza. 8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu. 9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi. 10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne. 11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego. 12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów. Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o : a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny); b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane; c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 30.09.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 4. Zadanie nr 5 Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta Cel i założenia: Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego. Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna. Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon. Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety. Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii. Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki). Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0. Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to: na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja) na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) na poziomie dojrzałości 1 (informacja). Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej – Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: g) kody źródłowe bazy danych; h) kody oprogramowania głównego; i) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: i) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; j) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; k) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; l) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.12.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 5. |
Cpv glowny przedmiot | 48620000-0 |
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 693800,00 |
Waluta calosc | PLN |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 2 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 3 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 4 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 5 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 6 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 7 | 1 |
Art 24 ust 5 pkt 8 | 1 |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 |
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow | 1 |
Czy wadium | 1 |
Wadium | 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w przypadku zadania nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - w przypadku zadania nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) - w przypadku zadania nr 3 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - w przypadku zadania nr 4 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - w przypadku zadania nr 5 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) |
Zastosowanie procedury pzp | 1 |
IV 4 4 data | 2017-07-21T00:00:00+02:00 |
IV 4 4 godzina | 12:00 |
IV 4 4 jezyki | polski |
IV 4 5 okres | Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem |
IV 4 17 | 1 |
Criterion
Kryteria | cena oferowana |
Znaczenie | 60,00 |
Kryteria | czas rozpoczęcia naprawy serwisowej |
Znaczenie | 15,00 |
Kryteria | czas udzielonej gwarancji |
Znaczenie | 25,00 |