Dostawa materiałów elektrycznych i sanitarnych

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536190-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 316000002, 444110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów elektrycznych i sanitarnych.Całkowita wartość zamówienia wynosi 299 249,87 pln netto.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f701ae90-b362-41fa-ae4a-6973287e30d8
Biuletyn 536190-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551,
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl,
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów elektrycznych i sanitarnych
Numer referencyjny DZ.271.61.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów elektrycznych i sanitarnych.Całkowita wartość zamówienia wynosi 299 249,87 pln netto.
Cpv glowny przedmiot 31600000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 299249,87
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: - pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy nastąpi wstrzymanie lub zaprzestanie produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i umowie. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31600000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 161262,28
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały elektryczne.Całkowita wartość zamówienia wynosi : 161 262,28 pln netto.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały sanitarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 137987,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały sanitarne.Całkowita wartość zamówienia wynosi :137 987,59 pln netto.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)