Dostawa rękawic diagnostycznych jednorazowych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Miejscowość Strzelce Opolskie
Województwo opolskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541803-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa rękawic diagnostycznych jednorazowych do Magazynu Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczona wg zużycia w ostatnich 12-u miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. 3 do SIWZ)
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji ( w górę:+20%, w dół: bez ograniczeń)
WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Dla poz. 1 - 4 Formularza Cenowego Wykonawca powinien zaoferować – w przypadku wyrobów medycznych – tylko takie artykuły, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r., o Wyrobach Medycznych (Dz. U. z 17.06.2010 Nr 107, poz. 679), oznakowane znakiem CE.
2.Dla wszystkich pozycji wymagane dołączenie do oferty opakowania wraz z jedną parą oferowanych rękawic, celem potwierdzenia ich zgodności z SIWZ.
3.Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych odpowiednio do podanych pozycji – każda pozycja stanowi oddzielną część, na którą można składać ofertę częściową (np. pozycja 1 stanowi Pakiet 1).
4.Nie dopuszcza się do składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4974c658-f2b3-4e54-ac87-fb1aceb378d7
Biuletyn 541803-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Regon 31158500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Opolska
Zamawiajacy miejscowosc Strzelce Opolskie
Zamawiajacy kod pocztowy 47100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4613291-5,
Zamawiajacy fax 774 612 763
Zamawiajacy email zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl,
Adres strony url www.szpital.strzelce-op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spzoz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp przez zakładkę BIP>Zamówienia Publiczne 2017)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Administracji Szpitala, ul.Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic diagnostycznych jednorazowych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.
Numer referencyjny SP/07-ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawa rękawic diagnostycznych jednorazowych do Magazynu Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich. Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczona wg zużycia w ostatnich 12-u miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. 3 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji ( w górę:+20%, w dół: bez ograniczeń) WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dla poz. 1 - 4 Formularza Cenowego Wykonawca powinien zaoferować – w przypadku wyrobów medycznych – tylko takie artykuły, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r., o Wyrobach Medycznych (Dz. U. z 17.06.2010 Nr 107, poz. 679), oznakowane znakiem CE. 2.Dla wszystkich pozycji wymagane dołączenie do oferty opakowania wraz z jedną parą oferowanych rękawic, celem potwierdzenia ich zgodności z SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych odpowiednio do podanych pozycji – każda pozycja stanowi oddzielną część, na którą można składać ofertę częściową (np. pozycja 1 stanowi Pakiet 1). 4.Nie dopuszcza się do składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy, składanych wraz z formularzem Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ); 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla wszystkich pozycji wymagane dołączenie do oferty próbek zaoferowanych rękawic (jedna para) wraz z opakowaniem (zgodnie z pkt. 1.5.2 siwz).
Inne dokumenty niewymienione Dodatkowo Wykonawca powinien przedłożyć: 1. Wypełniony formularz Prezentacja Wykonawcy (Zał. nr 1 siwz), 2. Wypełniony Druk Oferty ( Zał. nr 2 siwz), 3. Wypełniony Formularz Cenowy ( Zał. nr 3 siwz), 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji (składane w terminie trzech dni od publikacji przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostaje zawarta na okres 12 m-cy od dnia zawarcia umowy i może ulec rozwiązaniu, przed upływem terminu jej obowiązywania: a.za zgodą stron w każdym czasie, b.za 1-miesięcznym wypowiedzeniem przez każdą ze stron, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, c.z chwilą zrealizowania dostaw o wartości przekraczającej wartość szacunkową przedmiotu zamówienia, powiększoną o 20%. 2. Umowa może ulec przedłużeniu w przypadku niewykorzystania, w terminie określonym w ust. 1, dostaw o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia, powiększoną o 20%, przy czym umowa nie może być przedłużona na okres dłuższy niż 3 m-ce. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmieni się wartość stawki podatku VAT oraz ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. 4. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody stron, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niejałowe bezpudrowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niejałowe pudrowane
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne niejałowe lateksowe, bezpudrowe, pogrubione szczególnie polecane do zapewnienia wzmocnionej ochrony w przypadku ze skażonymi substancjami biologicznymi, substancjami potencjalnie zakaźnymi w ratownictwie medycznym (odporne na rozdarcia i przekłucia).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, niejałowe, bezpudrowe dla osób uczulonych na lateks, dopuszczone do kontaktu ze środkami dezynfekcyjnymi oraz chemią do utrzymania czystości
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria warunki rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)