GuidZP400 |
01db3364-b011-4fb2-9dbd-dc04386b94f4
|
Biuletyn |
540768-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Sprawiedliwości
|
Regon |
31915000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5212773, 5212888, 5212214,
|
Zamawiajacy fax |
22 6289785, 5212697
|
Zamawiajacy email |
judyta.kowalska@ms.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.ms.gov.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. Opracowanie standardów obsługi interesanta w sądownictwie powszechnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia-publiczne/aktualne---wszczete/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie w siedzibie Zamawiającego, w tym w Punkcie podawczym
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-567 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa ekspercka dotycząca analizy oraz oceny merytorycznej i ekonomiczno-finansowej dokumentacji przygotowanej w ramach projektu pt. „Opracowanie standardów obsługi interesanta w sądownictwie powszechnym”
|
Numer referencyjny |
BA-F-II-3710-27/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi eksperckiej dotyczącej analizy oraz oceny merytorycznej i ekonomiczno-finansowej dokumentacji przygotowanej w ramach projektu pt. „Opracowanie standardów obsługi interesanta w sądownictwie powszechnym”
|
Cpv glowny przedmiot |
72221000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
12666,67
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków europejskich oraz środków krajowych.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. Opracowanie standardów obsługi interesanta w sądownictwie powszechnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji 1.2, Numer i nazwa Działania: 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości.
3. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu.
4. Przedmiot Umowy zostanie zrealizowany do dnia 30 października 2017 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby legitymujące się następującymi kwalifikacjami i doświadczeniem:
A. Stanowisko: Ekspert ds. oceny merytorycznej. Minimalna liczba personelu: 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: wykształcenie wyższe.
Minimalne doświadczenie
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dokonał oceny merytorycznej dwóch studiów wykonalności (każda ocena realizowana na rzecz innego studium wykonalności), przy czym:
a. wartość co najmniej jednego z projektów zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji na podstawie opracowanego studium wykonalności wynosiła co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto,
b. jedna z ocen merytorycznych studium wykonalności uwzględniała co najmniej 6 jednostek organizacyjnych podmiotu, rozproszonych geograficznie na terenie co najmniej 6 województw (lub odpowiedników województw w przypadku realizacji usługi poza granicami Polski);
2. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dokonał oceny merytorycznej jednej Koncepcji biznesowej związanej z wdrażaniem nowych rozwiązań organizacyjnych i procesowych organizacji/podmiotu;
3. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał (tj. przygotował i opracował) dwie analizy merytoryczne na potrzeby studium wykonalności [każde wykonanie (tj. przygotowanie i opracowanie) analizy merytorycznej zrealizowane na rzecz innego studium wykonalności] przy czym wartość każdego z projektów zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji na podstawie opracowanego studium wykonalności wynosiła co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto.
B. Stanowisko: Ekspert ds. oceny ekonomiczno-finansowej. Minimalna liczba personelu: 1. Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub ekonomii lub rachunkowości lub studia podyplomowe w zakresie finansów lub ekonomii lub rachunkowości.
Minimalne doświadczenie:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dokonał oceny ekonomiczno-finansowej dwóch studiów wykonalności (każda ocena realizowana na rzecz innego studium wykonalności), przy czym:
a. wartość co najmniej jednego z projektów zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji na podstawie opracowanego studium wykonalności wynosiła co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto,
b. jedna z ocen ekonomiczno- finansowych studium wykonalności uwzględniała co najmniej 6 jednostek organizacyjnych podmiotu, rozproszonych geograficznie na terenie co najmniej 6 województw (lub odpowiedników województw w przypadku realizacji usługi poza granicami Polski);
2. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dokonał oceny ekonomiczno-finansowej jednej Koncepcji biznesowej związanej z wdrażaniem nowych rozwiązań organizacyjnych i procesowych organizacji/podmiotu;
3. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał (tj. przygotował i opracował) dwie analizy ekonomiczno-finansowe na potrzeby studium wykonalności [każde wykonanie (tj. przygotowanie i opracowanie) analizy ekonomiczno-finansowej zrealizowane na rzecz innego studium wykonalności] przy czym wartość każdego z projektów zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji na podstawie opracowanego studium wykonalności wynosiła co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na zasadzie: Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia”.
Zamawiający zastrzega, że w ramach zespołu osób nie dopuszcza łączenia przez jedną i tę samą osobę różnych stanowisk/funkcji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
3. Dokument, o którym mowa w pkt 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3. stosuje się.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wypełniony w zakresie spełniania warunku udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) zobowiązanie, podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 10 IDW (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ustawy Pzp.
20.2. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
20.3. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż w pieniądzu, przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji Zamawiającemu treść dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy pzp. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana składu osobowego zespołu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy, zmiana danych rejestrowych lub adresowych, zmiana osób wskazanych w § 10 Umowy oraz ich danych kontaktowych.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy pzp, przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
1) zmiana postanowień Umowy będących następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację Umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień Umowy,
2) wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku wydłużenia przez Zamawiającego terminu realizacji projektu w Decyzji o dofinansowaniu projektu,
3) wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku wydłużenia przez Zamawiającego terminu realizacji Umowy (podstawowej) na Opracowanie standardów obsługi interesanta w sądownictwie powszechnym, w ramach której mają zostać opracowane Studium Wykonalności i Koncepcja Biznesowa,
4) zmiana wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które wpływają na prawa lub obowiązki Stron Umowy lub oddziałują na Przedmiot Umowy.
3. Zmiany Umowy nie będą prowadziły do wzrostu wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy.
4. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający propozycję zmian oraz uzasadnienie konieczności jej wprowadzenia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ustawy Pzp.
|