ZP/PN/2017/55 - sprzęt IV

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
Miejscowość Polanica-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542480-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 635b2bcf-b4ed-414c-a104-2b8b47d3f9bc
Biuletyn 542480-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
Regon 02049396100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Polanica-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 862 12 71; 862 11 21,
Zamawiajacy fax 74 862 11 22
Zamawiajacy email zp@scm.pl,
Adres strony url www.bip.scm.pl
Adres strony internetowej www.bip.scm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.scm.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.scm.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistyczne Centrum Medyczne S.A. ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu ZP/PN/2017/55 - sprzęt IV
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Okreslenie warunkow 7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust. 1b pkt. 2 ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 7.1.3. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1b pkt. 3 ustawy – wg wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oraz przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ oraz załączenie 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie. Dowodami tymi są w szczególności: 7.1.3.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 7.1.3.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu 7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust. 1b pkt. 2 ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ oraz załączenie 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie. Dowodami tymi są w szczególności: 7.1.3.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 7.1.3.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25a, zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ) ustawy wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, 7.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 7.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (dokumenty przedmiotowe) Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada: 10.1 Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne) sporządzone w języku polskim, pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów oferowanego sprzętu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane wyroby poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych stronach internetowych. 10.2 Deklarację Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) i certyfikat CE (jeśli dotyczy) lub 10.3 Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta – w języku polskim. 10.4 Instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty instrukcji obsługi na nośniku danych
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium 1. Na podstawie art. 45 ust.2 Zamawiający żąda wniesienia wadium, które wynosi dla poszczególnych pakietów: Pakiet WADIUM 1 3 200,00 2 1 000,00 3 740,00 a. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 11:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. b. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. o/Polanica Zdrój 27 1090 2327 0000 0001 0685 0550), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium. a. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem ust. 3 pkt. 12. b. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę c. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3. Zatrzymanie wadium. a. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: c. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane przez Zamawiającego, e. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)