Dostawa materiałów technicznych - wyroby gumowe (uszczelki)

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-14 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty z gumy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542508-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 195100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych – wyrobów gumowych (uszczelek) w wyodrębnionych asortymentowo 6 zadaniach, których rodzaj i ilości szczegółowo określa formularz cenowy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach 6 zadań:
Zadanie 1 – Uszczelka listwy odbojowej nadwozi AUM
Zadanie 2 – Uszczelka listwy odbojowej nadwozi SARNA
Zadanie 3 – Uszczelka okna nadwozia AUM
Zadanie 4 – Uszczelka szyby okna uchylnego nadwozia SARNA
Zadanie 5 – Uszczelka szyby okna uchylnego nadwozia SARNA
Zadanie 6 – Uszczelka włazu nadwozia AUM

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca5f458f-6898-4fe3-90d7-214d0914bcc4
Biuletyn 542508-N-2017
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554,
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.3rblog.wp.mil.p
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 30-901 Kraków ul.Montelupich 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów technicznych - wyroby gumowe (uszczelki)
Numer referencyjny 129/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych – wyrobów gumowych (uszczelek) w wyodrębnionych asortymentowo 6 zadaniach, których rodzaj i ilości szczegółowo określa formularz cenowy. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach 6 zadań: Zadanie 1 – Uszczelka listwy odbojowej nadwozi AUM Zadanie 2 – Uszczelka listwy odbojowej nadwozi SARNA Zadanie 3 – Uszczelka okna nadwozia AUM Zadanie 4 – Uszczelka szyby okna uchylnego nadwozia SARNA Zadanie 5 – Uszczelka szyby okna uchylnego nadwozia SARNA Zadanie 6 – Uszczelka włazu nadwozia AUM
Cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Wyhpełniony druk oferta, wypełniony formularz cenowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zama-wiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) Zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższą uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa, akty o charakterze terrorystycznym; 2) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwo-ławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przy-padku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawia-jącemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgod-nie ze zmienionymi przepisami; 4) zmniejszenia ceny jednostkowej netto - w każdym czasie na wniosek Wyko-nawcy, zgodnie z tym wnioskiem; 5) zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za je-go zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt od 6 do 8; 6) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; 7) zmiany pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu; 8) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych – w każ-dym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy; 9) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w sym-bolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Uszczelka listwy odbojowej nadwozi AUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa uszczelki listwy odbojowej nadwozi AUM - 1500 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Uszczelka listwy odbojowej nadwozi SARNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa uszczelki listwy odbojowej nadwozi SARNA - 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - Uszczelka okna nadwozia AUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa uszczelki okna nadwozia AUM - 2000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – Uszczelka szyby okna uchylnego nadwozia SARNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa uszczelki szyby okna uchylnego nadwozia SARNA - 1500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – Uszczelka szyby okna uchylnego nadwozia SARNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa uszczelki szyby okna uchylnego nadwozia SARNA - 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 – Uszczelka włazu nadwozia AUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa uszczelki włazu nadwozia AUM - łącznie 1600 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 58,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 42,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)