Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie, polegających na wykonaniu następujących prac: roboty tynkarsko – malarskiie, roboty obejmujące wymianę wykładziny, roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic, roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej, roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.

Publication date 2017-06-30
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542143-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 454421008, 441122000, 442212007, 397171002, 454211469
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie. polegającej na wykonaniu następujących prac:
Część 1 – Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej,
Część 2 – Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru,
Część 3 – Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni,
Część 4 – Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni,
Część 5 – Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 123ef039-28d2-473f-9fbd-ac878cce4dd9
Biuletyn 542143-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400,
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl,
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie, polegających na wykonaniu następujących prac: roboty tynkarsko – malarskiie, roboty obejmujące wymianę wykładziny, roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic, roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej, roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.
Numer referencyjny (nr ref. sprawy: ZP/11/17).
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie. polegającej na wykonaniu następujących prac: Część 1 – Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej, Część 2 – Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru, Część 3 – Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni, Część 4 – Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni, Część 5 – Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 45442100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, określonych poniżej dla każdej części: a) dla części 1 - 60 dni, b) dla części 2 - 40 dni, c) dla części 3 - 60 dni, d) dla części 4 - 40 dni, e) dla części 5 - 14 dni.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: a) dla Części 1 - 10 000,00 zł brutto, b) dla Części 2 - 70 000,00 zł brutto c) dla Części 3 - 30 000,00 zł brutto d) dla Części 4 - 25 000,00 zł brutto e) dla Części 5 - 5 000,00 zł brutto
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienia na prace remontowe, w skład których wchodził remont pomieszczeń w czynnych szpitalach lub zakładach opieki medycznej, o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż: a) dla Części 1 - 7 000,00 zł brutto, b) dla Części 2 - 50 000,00 zł brutto c) dla Części 3 - 26 000,00 zł brutto d) dla Części 4 - 20 000,00 zł brutto e) dla Części 5 - 3 000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia określonego w Rozdziale VIII ust. 3 SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – dokument na wezwanie; 2) Kopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty nie niższe niż określone w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki, jeżeli z samego dokumentu polisy nie wynika fakt jej opłacenia – dokument na wezwanie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ; 3) Parafowanego wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony na podstawie przepisów art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku niektórych przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT –cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 6 ust. 1 pkt 1 Umowy; 4) zmiana terminu realizacji Umowy, wynikająca z przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana, która jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego, 5) okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany Umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany Umowy.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45442100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji max. 60 dni.
Zalacznik krotki opis Roboty tynkarsko – malarskie w pomieszczeniach Pracowni Radiologicznej w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji max. 40 dni.
Zalacznik krotki opis Roboty obejmujące wymianę wykładziny w pomieszczeniach I, II piętra i parteru, w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIW.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44221200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji max. 60 dni.
Zalacznik krotki opis Roboty obejmujące wymianę drzwi i ościeżnic w pomieszczeniach Centralnej Sterylizatorni w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji max. 40 dni.
Zalacznik krotki opis Roboty obejmujące modernizację systemu wentylacji wyciągowej w Centralnej Sterylizatorni w rodzajach i ilościach okreslonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45421146-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji max. 14 dni.
Zalacznik krotki opis Roboty obejmujące montaż sufitu podwieszanego w rodzajach i ilościach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)