Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet i sieci VPN

Publication date 2017-07-03
End date 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539309-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet i sieci VPN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikiem. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił minimum 2 osoby sprawujące obowiązki związane z koordynacją prac serwisowych lub osoby bezpośrednio wykonujące prace serwisowe zatrudnione na umowę o pracę. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy pisemne oświadczenie o utrzymaniu zatrudnienia na warunkach określonych w zdaniu poprzedzającym. W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania, Wykonawca będzie zobowiązany do kwartalnego raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po zakończeniu kwartału objętego raportem. W przypadku stwierdzenia niezgodności realizacji umowy, co do stanu zatrudnienia przy realizacji umowy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z deklaracją zawartą w ofercie. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku, tj. w przypadku trzykrotnego stwierdzenie naruszenia zobowiązania o zatrudnieniu, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy powiadomienia o odstąpieniu wraz z uzasadnieniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28ec7f01-7386-4e61-95e6-b554435c9f7d
Biuletyn 539309-N-2017
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 1632107400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931,
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl,
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lpr.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet i sieci VPN
Numer referencyjny ZP/8/VI/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet i sieci VPN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikiem. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił minimum 2 osoby sprawujące obowiązki związane z koordynacją prac serwisowych lub osoby bezpośrednio wykonujące prace serwisowe zatrudnione na umowę o pracę. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy pisemne oświadczenie o utrzymaniu zatrudnienia na warunkach określonych w zdaniu poprzedzającym. W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania, Wykonawca będzie zobowiązany do kwartalnego raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po zakończeniu kwartału objętego raportem. W przypadku stwierdzenia niezgodności realizacji umowy, co do stanu zatrudnienia przy realizacji umowy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z deklaracją zawartą w ofercie. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku, tj. w przypadku trzykrotnego stwierdzenie naruszenia zobowiązania o zatrudnieniu, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy powiadomienia o odstąpieniu wraz z uzasadnieniem.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status przedsiębiorcy telekomunikacyjnego, status LIR (Local Internet Registry) i jest pośrednikiem w przydziale zasobów z RIPE NCC.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu 1) Wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.), 2) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada status LIR (Local Internet Registry) i jest pośrednikiem w przydziale zasobów z RIPE NCC.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) i załącznik nr 1 do Formularza oferty, 2) dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę, 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do Pełnomocnika
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 7 lipca 2017 roku do godz. 1230 w wysokości: 8.200,00 zł (słownie: złotych osiem tysięcy dwieście groszy 00/100) 2. Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S.A., b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w § 12 ust. 1 nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w § 12 ust. 1 zostanie dostarczone w oryginale do miejsca wskazanego w § 15 ust. 1. Powyższe wadium musi być dostarczone w oddzielnej trwale zamkniętej kopercie oznaczonej: „Wadium do postępowania nr ZP/8/VI/2017 na: „Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet i sieci VPN” 4) Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer przetargu, którego dotyczą. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1) lit. a). 6) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia niepieniężnego, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub podmiotu udzielającego poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia, b) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 uPzp. 3. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 uPzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami i we wskazanym zakresie: 1) wydłużenie okresu obowiązywania umowy do 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, za zgodą obu Stron, 2) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) zmiany terminu realizacji Umowy na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron, 4) zmiany sposobu płatności na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub/i na skutek zmiany terminu realizacji Umowy, 5) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych treść umów będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, 6) zmian treści o charakterze informacyjno – instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym wysokość wynagrodzenia, 9) zmiany miejsca świadczenia usług, w tym dla innych lokalizacji niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia, 10) zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Zwiększenie przepływności w poz. 1-27 o 100%
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zwiększenie przepływności w poz. 28
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)