GuidZP400 |
d31d2962-6947-4bb9-9d30-8ea2d5ac4ad6
|
Biuletyn |
539346-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Regon |
000557961
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Dzieci Polskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48228151024,
|
Zamawiajacy fax |
+48228151015
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ipczd.pl,
|
Adres strony url |
www.czd.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.czd.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czd.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 roku Nr 1113 z dnia 2016.07.26 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Pomnik Centrum zdrowia Dziecka, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Nadzór autorski i usługi serwisowe oprogramowania aplikacyjnego Infomedica
|
Numer referencyjny |
ZP/CZD/99/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Nadzór autorski i usługi serwisowe oprogramowania aplikacyjnego Infomedica
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę nadzoru autorskiego oraz serwisu oprogramowania InfoMedica przez okres minimum 10 miesięcy w instalacji liczącej minimum 100 użytkowników tego systemu.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt V. 1. 2c) niniejszej SIWZ winien spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy potwierdzając, że łącznie spełniają te warunki.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt V. 1. 2) lit.c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt V. 4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 4 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 4 powyżej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
- W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp należy przekazać:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj.: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
- Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ;
2) wypełniony i podpisany formularz cenowy – według załącznika nr 5 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt VI.1. SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Strony zobowiązują się do utrzymania w tajemnicy i nie przekazywania osobom trzecim wszelkich informacji o danych dotyczących:
1) tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, związanej z Oprogramowaniem Aplikacyjnym i Dokumentacją;
2) danych uzyskanych w czasie realizacji przedmiotu Umowy o przedsiębiorstwie i działalności drugiej ze Stron, jak również o jej klientach oraz innych danych dotyczących jej pracowników i struktury informatycznej, o ile informacje takie nie są powszechnie znane lub Strona nie uzyskała uprzednio pisemnej zgody drugiej ze Stron na ich ujawnienie,.
2. Strony zobowiązują się w szczególności do zachowania w tajemnicy danych finansowych drugiej Strony oraz jej pracowników i kontrahentów, przy czym ograniczenie takie nie dotyczy udostępnienia przez Zamawiającego osobom trzecim informacji w związku z art. 139 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej zapisanych w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
3. Strony zobowiązują się do utrzymania w tajemnicy i nieujawniania, niepublikowania, nieprzekazywania i nieudostępniania w żaden sposób osobom trzecim, jakichkolwiek danych o przedsiębiorstwach, transakcjach i klientach Stron, jak również:
1) oferowanych cen, stosowanych marż, posiadanych upustów lub warunków handlowych;
2) informacji i danych stanowiących tajemnicę Stron w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity z 2003 r. Dz. U. 153, poz. 1503), w tym związanej z Oprogramowaniem Aplikacyjnym, dokumentacją;
3) innych informacji prawnie chronionych, które to informacje uzyskają w trakcie lub w związku z realizacją niniejszej Umowy, bez względu na sposób i formę ich utrwalenia lub przekazania, w szczególności w formie pisemnej, kserokopii, faksu i zapisu elektronicznego, o ile informacje takie nie są powszechnie znane, bądź obowiązek ich ujawnienia wynika z obowiązujących przepisów, orzeczeń sądów lub decyzji odpowiednich władz, albo gdy przekazanie następuje na rzecz podwykonawcy, który będzie realizował zobowiązania jednej ze Stron. Obowiązkiem zachowania poufności nie jest objęty fakt zawarcia Umowy ani jej treść w zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawa.
4. Każdej ze Stron wolno ujawnić informacje poufne z ograniczeniami wynikającymi z przepisów prawa, o których mowa w niniejszym paragrafie członkom swoich władz, podwykonawcom i pracownikom oraz członkom władz, podwykonawcom i pracownikom podmiotów powiązanych lub zależnych, kancelariom prawnym, firmom audytorskim, pracownikom organów nadzoru, itp. W takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne do wypełnienia przez nią zobowiązań i obowiązków na podstawie Umowy, przy czym Strona przekazująca takie informacje wymienionym wyżej osobom będzie ponosić odpowiedzialność za przestrzeganie przez te osoby zasad poufności opisanych w niniejszym paragrafie.
5. Strony zobowiążą swoich pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu Umowy do zachowania tajemnicy na zasadach określonych powyżej.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia-składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Osoba wyznaczona do kontaktów: Sylwia Kudlak, tel: +48 22 815 15 35, fax +48 22 815 10 15, e-mail: s.kudlak@ipczd.pl, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103,Godziny urzędowania: pn-pt 8:00 - 15:35
|