GuidZP400 |
9edde564-d274-4d0e-9af8-d13f5a91c809
|
Biuletyn |
543669-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28881100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 854-60-00,
|
Zamawiajacy fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Zamawiajacy email |
dzp@ump.edu.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://administracja.ump.edu.pl/dzp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, w zamkniętej kopercie zgodnie z pkt. 10 siwz.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. nr 113, 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych UMP
|
Numer referencyjny |
PN-39/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych UMP
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
6
|
Informacje na temat katalogow |
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 458 345,00 PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje, co najmniej jednego zamówienie obejmujące sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych za kwotę, co najmniej 350 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców legitymujących się zamówieniami w innych walutach, niż PLN Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o postępowaniu lub najbliższego dnia po ogłoszeniu, w którym opublikowana została tabela zawierająca niniejszy kurs. Ten sam kurs zamawiający przyjmie przy przeliczeniu innych danych finansowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane, nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalog zawierający zdjęcia oferowanych produktów (w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD), zgodnie z kolejnością występującą w specyfikacji asortymentowej, z których Zamawiający będzie mógł odczytać nazwę producenta, listę kompatybilnych sprzętów lub symbol tonera.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 11 179,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 35 1030 1247 0000 0000 4772 4198.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:
1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą;
2) powinno być wystawione na Zamawiającego;
3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone
w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena oferty (PC) – waga 60 %
2) termin realizacji dostawy (PT) – waga 30%
3) termin wymiany (PW) – waga 10 %
2. Punkty za kryterium cena oferty zostaną przyznane w następujący sposób:
Cn
PC = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cbad
gdzie:
PC - ilość punktów przyznana wg kryterium „cena brutto”,
Cn – najniższa oferowana cena oferty
Cbad – cena badanej oferty
3. Kryterium terminu realizacji dostawy przyznane będą według poniższego wykazu:
Tn
PT = --------------------------------------- x 30 pkt.
Tbad
Gdzie:
PT – ilość punktów przyznana wg kryterium „termin realizacji dostawy”
Tn – najkrótszy termin realizacji
Tbad – termin realizacji w badanej ofercie
Termin realizacji dostawy należy podać w pełnych godzinach roboczych (zgodnie z § 1 ust. 4 wzoru umowy).
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 18 godzin roboczych. Wskazanie dłuższego terminu spowoduje automatyczne odrzucenie oferty.
4. Kryterium termin wymiany wadliwego materiału eksploatacyjnego oceniane będzie według poniższego wzoru:
Wn
PW = ------------------ x 10 pkt
Wbad
gdzie:
PW – ilość punktów przyznana wg kryterium „wymiana wadliwego materiału eksploatacyjnego”
Wn – najkrótszy oferowany termin wymiany wadliwego materiału
Wbad – termin wymiany w badanej ofercie
Termin wymiany wadliwego materiału eksploatacyjnego należy podać w pełnych godzinach roboczych (zgodnie z 1 ust. 4 wzoru umowy). Maksymalny termin wymiany wynosi 12 godzin roboczych. Wskazanie dłuższego terminu spowoduje automatyczne odrzucenie oferty.
5. Końcowa ocena punktów (P) wyliczona będzie według wzoru: P= PC + PT + PW.
|