Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z podziałem na 3 części

Publication date 2017-07-03
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543013-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z podziałem na 3 części”

1.1. CZĘŚĆ nr 1 – Komputery stacjonarne i laptopy:
1) Specyfikacja PC1v17P1 – 36 szt.
2) Specyfikacja PC2v17P1 – 4 szt.
3) Specyfikacja MONv17P1 – 14 szt.
4) Specyfikacja KGv17P1 – 1 szt.
5) Specyfikacja LAP1v17P1 – 13 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 określa załącznik nr 5.1 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia).

1.2. CZĘŚĆ nr 2 – Laptopy semi-rugged:
1) Specyfikacja LAP2v17P1 – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2 określa załącznik nr 5.2 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia).

1.3. CZEŚĆ nr 3 – Drukarki:
1) Specyfikacja DR1v17P1 – 2 szt.
2) Specyfikacja DR2v17P1 – 4 szt.
3) Specyfikacja DR3v17P1 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 3 określa załącznik nr 5.3 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Zamówienie w ramach prawa opcji.

2.1. CZĘŚĆ nr 1 – Komputery stacjonarne i laptopy:
1) Specyfikacja PC1v17P1 – 15 szt.
2) Specyfikacja PC2v17P1 – 3 szt.
3) Specyfikacja MONv17P1 – 10 szt.
4) Specyfikacja KGv17P1 – 4 szt.
5) Specyfikacja LAP1v17P1 – 8 szt.

2.2. CZEŚĆ nr 2 – Laptopy semi-rugged:
1) Specyfikacja LAP2v17P1 – 4 szt.

2.3. CZĘŚĆ nr 3 – Drukarki:
1) Specyfikacja DR1v17P1 – 2 szt.
2) Specyfikacja DR2v17P1 – 2 szt.
3) Specyfikacja DR3v17P1 – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93a58232-6153-43df-b7ba-f1e8391c949c
Biuletyn 543013-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 8050700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podleśna
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01673
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5694230, 5694416, 5694263,
Zamawiajacy fax 225 694 415
Zamawiajacy email grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl,
Adres strony url www.imgw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.imgw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.imgw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, Kancelaria Główna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z podziałem na 3 części
Numer referencyjny AZ/6/PN/D/NO/ko,PSHM,um/17.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z podziałem na 3 części” 1.1. CZĘŚĆ nr 1 – Komputery stacjonarne i laptopy: 1) Specyfikacja PC1v17P1 – 36 szt. 2) Specyfikacja PC2v17P1 – 4 szt. 3) Specyfikacja MONv17P1 – 14 szt. 4) Specyfikacja KGv17P1 – 1 szt. 5) Specyfikacja LAP1v17P1 – 13 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 określa załącznik nr 5.1 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia). 1.2. CZĘŚĆ nr 2 – Laptopy semi-rugged: 1) Specyfikacja LAP2v17P1 – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2 określa załącznik nr 5.2 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia). 1.3. CZEŚĆ nr 3 – Drukarki: 1) Specyfikacja DR1v17P1 – 2 szt. 2) Specyfikacja DR2v17P1 – 4 szt. 3) Specyfikacja DR3v17P1 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 3 określa załącznik nr 5.3 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia). ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Zamówienie w ramach prawa opcji. 2.1. CZĘŚĆ nr 1 – Komputery stacjonarne i laptopy: 1) Specyfikacja PC1v17P1 – 15 szt. 2) Specyfikacja PC2v17P1 – 3 szt. 3) Specyfikacja MONv17P1 – 10 szt. 4) Specyfikacja KGv17P1 – 4 szt. 5) Specyfikacja LAP1v17P1 – 8 szt. 2.2. CZEŚĆ nr 2 – Laptopy semi-rugged: 1) Specyfikacja LAP2v17P1 – 4 szt. 2.3. CZĘŚĆ nr 3 – Drukarki: 1) Specyfikacja DR1v17P1 – 2 szt. 2) Specyfikacja DR2v17P1 – 2 szt. 3) Specyfikacja DR3v17P1 – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: • dla zamówienia podstawowego: 14 dni od dnia podpisania umowy; • dla zamówienia w ramach prawa opcji: do dnia 31 grudnia 2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej: dla CZĘŚCI 1: dwie dostawy, każda o wartości brutto minimum 150 000 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy zł), obejmujące swoim zakresem przedmiot niniejszego postępowania dla części 1; dla CZĘŚCI 2: dwie dostawy, każda o wartości brutto minimum 30 000 PLN (trzydzieści tysięcy zł), obejmujące swoim zakresem przedmiot niniejszego postępowania dla części 2; dla CZĘŚCI 3: dwie dostawy, każda o wartości brutto minimum 25 000 PLN (dwudziestu pięciu tysięcy zł), obejmujące swoim zakresem przedmiot niniejszego postępowania dla części 3;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również i wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Powołany obowiązek nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy przedstawić na etapie składania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby dokumenty mające stanowić dowody na przedmiotową okoliczność określały co najmniej: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca, aby powołane zobowiązanie zostało sporządzone według załącznika nr 2 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1 - 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł), CZĘŚĆ 2 – 1 700 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł), CZĘŚĆ 3 – 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści jego zobowiązania zawartego w ofercie. Wszelkie zmiany treści umowy będą wymagać pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy będzie można uznać korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy. Przewidziana możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy obejmuje w szczególności następujące sytuacje: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub wejście w życie nowych przepisów prawa w zakresie przedmiotu Umowy; 2) zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem Umowy przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu Umowy; 3) zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu Umowy; 4) zmiany podejścia do realizacji wymagań opisanych w SIWZ, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; 5) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu Umowy; 6) wystąpienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w § 8 Umowy; 7) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, przy czym wartość zmiany nie może przekroczyć 50% ceny brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy; 8) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 9) jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 10) jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.3 Umowy; 11) wyniknięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 12) wystąpienie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. 6. Zmiany postanowień zawartej umowy nie mogą doprowadzić do naruszenia art. 144 ust. 1 ustawy.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa KOMPUTERY STACJONARNE i LAPTOPY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: • dla zamówienia podstawowego: 14 dni od dnia podpisania umowy; • dla zamówienia w ramach prawa opcji: do dnia 31 grudnia 2017 r. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1 - 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł).
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: 1) Specyfikacja PC1v17P1 – 36 szt. 2) Specyfikacja PC2v17P1 – 4 szt. 3) Specyfikacja MONv17P1 – 14 szt. 4) Specyfikacja KGv17P1 – 1 szt. 5) Specyfikacja LAP1v17P1 – 13 szt. Zamówienie w ramach prawa opcji: 1) Specyfikacja PC1v17P1 – 15 szt. 2) Specyfikacja PC2v17P1 – 3 szt. 3) Specyfikacja MONv17P1 – 10 szt. 4) Specyfikacja KGv17P1 – 4 szt. 5) Specyfikacja LAP1v17P1 – 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 określa załącznik nr 5.1 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa LAPTOP SEMI-RUGGED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: • dla zamówienia podstawowego: 14 dni od dnia podpisania umowy; • dla zamówienia w ramach prawa opcji: do dnia 31 grudnia 2017 r. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 2 – 1 700 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł).
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: Specyfikacja LAP2v17P1 – 6 szt. Zamówienie w ramach prawa opcji: Specyfikacja LAP2v17P1 – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2 określa załącznik nr 5.2 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DRUKARKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: • dla zamówienia podstawowego: 14 dni od dnia podpisania umowy; • dla zamówienia w ramach prawa opcji: do dnia 31 grudnia 2017 r. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 3 – 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł).
Zalacznik krotki opis Zamówienie podstawowe: 1) Specyfikacja DR1v17P1 – 2 szt. 2) Specyfikacja DR2v17P1 – 4 szt. 3) Specyfikacja DR3v17P1 – 1 szt. Zamówienie w ramach prawa opcji: 1) Specyfikacja DR1v17P1 – 2 szt. 2) Specyfikacja DR2v17P1 – 2 szt. 3) Specyfikacja DR3v17P1 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 3 określa załącznik nr 5.3 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna – Opis Przedmiotu Zamówienia).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)