GuidZP400 |
b9068280-b8d1-4785-8932-9f4f9b412514
|
Biuletyn |
543399-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
|
Regon |
22180312700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obrońców Helu
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 769 520,
|
Zamawiajacy fax |
586 769 521
|
Zamawiajacy email |
marta.borowska@zukwejherowo.pl,
|
Adres strony url |
www.zukwejherowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zukwejherowo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zukwejherowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa worków na odpady do Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., dalej "ZUK" z podziałem na 2 Części. Część 1: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne segregowalne. Część 2: Dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane.
|
Numer referencyjny |
Biuro Zarządu/06/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady do Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., dalej "ZUK" z podziałem na 2 Części. Część 1: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne segregowane. Część 2: Dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane. 2. Część 1: (Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawa - rodzaj folii - wymagane właściwości - pojemność - ilość sztuk) a)Worek żółty - HDPE - wymiary 700x1100 mm, grubość folii 0,05 mm - 120 l - 200 000 szt; b) worek zielony - LDPE - wymiary 700x1100 mm, grubość folii 0,05 mm - 120 l - 100 000 szt; c) worek niebieski - LDPE - wymiary 700x1100 mm, grubość folii 0,05 mm - 120 l - 100 000 szt; d) worek brązowy - LDPE - wymiary 700x1100 mm, grubość folii 0,05 mm - 120 l - 200 000 szt. 3. Część 2: (Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawa - rodzaj materiału - wymagane właściwości - dopuszczalne obciążenie eksploatacji SWL- ilość sztuk) Worek gruzowy typu BIG BAG - polipropylen - wymiar 95x95 cm, grubość 100 cm - SWL - 1700 kg - 70 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną w ich użytkowaniu (utrzymaniu). Odpowiednio dla każdej z 2 części zamówienia.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Miejsce składania ofert: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo Składanie ofert bezpośrednio lub drogą pocztową. Czas urzędowania 7.00 do 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2. Termin składania ofert upływa dnia 11.07.2017 r. o godz. 10:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego w sposób podany w ust. 1
3. Otwarcie ofert nastąpi w Zakładzie Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo pokój narad, dnia 11.07.2017 r. o godz. 11.00.
4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona, na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 ustawy.
5. Otwarcie ofert jest jawne.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie:
Dla Części I: worków foliowych do segregacji odpadów o wartości netto minimum 70 000 tysięcy złotych w każdej dostawie (potwierdzone dokumentami, że dostawa ta została wykonana należycie).
Dla Części II: Zamawiający nie wyznacza niniejszego warunku.
Uwaga:
Jeżeli dana dostawa jest nadal wykonywana (niezakończona), to dla potwierdzenia spełnienia warunku w udziału w postępowaniu konieczne jest wykazanie, że przedstawiona przez Wykonawcę dostawa została zrealizowana w zakresie i w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w ust. 1 — składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1, 8.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 3 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Uwaga: dotyczy wyłącznie Części 1 zamówienia:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, najwyżej oceniony Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przeslania próbek worków na odpady komunalne, segregowanle w asortymencie i parametrach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (nadruk dowolny lub bez nadruku). Zamawiający nie dopuszcza żadnej tolerancji. Zamawiający dokona oceny przedmiotu zamówienia poprzez dokonanie pomiaru przy pomocy mikrometru, grubości worków. Zamawiający sporządzi protokół z pomiarów. Jeżeli w wyniku pomiarów komisja stwierdzi, że oferowane worki nie posiadają wymaganej grubości to oferta zostanie odrzucona. Powyższe dotyczy tylko Części I zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
CZĘŚĆ A - OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień skalania ofert, oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca :
1) nie podlega wykluczeniu i
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje- o każdym z tych podmiotów- w Oświadczeniu, potwierdzające brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzający spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców.
CZĘŚĆ B- OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów:
1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz
2) potwierdzających brak podstaw wykluczenia
określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie.
6. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Uwaga: ust. 6, ust. 7, ust. 8, ust. 9 - dotyczy wyłącznie Części 1 zamówienia:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.
7. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
8. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia — niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, niżej wymienione dokumenty składane są w odniesieniu do każdego z tych podmiotów):
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, najwyżej oceniony Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przeslania próbek worków na odpady komunalne, segregowanle w asortymencie i parametrach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (nadruk dowolny lub bez nadruku). Zamawiający nie dopuszcza żadnej tolerancji. Zamawiający dokona oceny przedmiotu zamówienia poprzez dokonanie pomiaru przy pomocy mikrometru, grubości worków. Zamawiający sporządzi protokół z pomiarów. Jeżeli w wyniku pomiarów komisja stwierdzi, że oferowane worki nie posiadają wymaganej grubości to oferta zostanie odrzucona. Powyższe dotyczy tylko Części I zamówienia.
10. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
UWAGA: Powyższy dokument składany jest przez Wykonawców bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zukwejherowo.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w ust. 8 — składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1, 8.
12. Dokumenty, o których mowa w ust. 11 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 12 stosuje się.
14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.
16. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów".
Oraz
1. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części, napisaną w języku polskim. Postępowanie będzie rozstrzygane dla każdej Części osobno. 3. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z zgodnie z treścią Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Wraz z ofertą Wykonawca złoży także, sporządzone w języku polskim:
1) Oświadczenie;
2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
3) Inne dokumenty wymagane przez przepisy ustawy, np. oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia.
Uwaga !
Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.).
5. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz oferty.
6. Wszystkie pełnomocnictwa, które Wykonawca załączy do oferty, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
7. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
9. Dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224 z późn. zm.).
10. Zaleca się, by wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium.
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium odpowiednio:
w Części I w wysokości: 3 000,00 zł, (słownie trzy tysiące złotych 00/100),
w Części II- Zamawiający nie wymaga wadium.
Termin wniesienia wadium.
1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
b) wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w Rozdziale XII SIWZ.
2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym:
a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. Dowód wpłaty wadium należy złożyć wraz ze składana ofertą.
b) wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą;
3. Formy wniesienia wadium.
1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w Paragrafie 7 ust. 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w Paragrafie 7 ust 3 pkt 1 lit. od „b” do „e” musi być wystawione na Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego.
3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
4. Zwrot wadium.
1) Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie.
5. Zatrzymanie wadium.
1) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy.
2. Wzór Umowy przed zawarciem zostanie uzupełniony o niezbędne informacje dotyczące w szczególności Wykonawcy oraz wartości Umowy.
3. Wzór Umowy zawiera w szczególności zmiany przewidziane w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|