„Dostawa sprzętu komputerowego – fabrycznie nowego”.

Publication date 2017-07-03
End date 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Gmina Trzebinia
Miejscowość Trzebinia
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542320-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego fabrycznie nowego ( 21 komputerów stacjonarnych i 4 drukarki)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku A do SIWZ.

Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2017 roku
i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały
dotyczące użytkowania w języku polskim. Wszystkie komponenty i podzespoły komputera muszą pochodzić od jednego producenta albo muszą być przez niego certyfikowane. Wykonawca zainstaluje system operacyjny oraz oprogramowanie dostarczone w ramach przedmiotowego przetargu.


Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w następującym wymiarze na części i robociznę realizowaną w miejscu eksploatacji sprzętu:
a) w przypadku zestawów komputerowych gwarancji min. 60 miesięcy - do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta sprzętu potwierdzające okres i reżim gwarancji.
b) w przypadku drukarki gwarancji min 36 miesięcy.
c) w przypadku monitorów gwarancji min. 36 miesięcy
Gwarancja na sprzęt komputerowy musi uwzględniać wszystkie jego elementy składowe
(z wyjątkiem klawiatury, myszy, listwy zasilającej na które obowiązuje standardowa gwarancja producenta).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3585eee-66df-4a9b-8aa0-5e812c1b3b60
Biuletyn 542320-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Trzebinia
Regon 52723300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Trzebinia
Zamawiajacy kod pocztowy 32540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 326 121 227,
Zamawiajacy fax 326 121 147
Zamawiajacy email urzad@um.trzebinia.pl,
Adres strony url www.trzebinia.pl / BIP
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.trzebinia.pl /BIP
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.trzebinia. pl / BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej z zachowaniem formy pisemnej, przesłanie oferty pocztą, kurierem, dostarczenie osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biura Informatyki i Administrowania Siecią Komputerową Urzędu Miasta Trzebinia ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pok. nr 29
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego – fabrycznie nowego”.
Numer referencyjny SIA.271.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego fabrycznie nowego ( 21 komputerów stacjonarnych i 4 drukarki) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku A do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2017 roku i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. Wszystkie komponenty i podzespoły komputera muszą pochodzić od jednego producenta albo muszą być przez niego certyfikowane. Wykonawca zainstaluje system operacyjny oraz oprogramowanie dostarczone w ramach przedmiotowego przetargu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w następującym wymiarze na części i robociznę realizowaną w miejscu eksploatacji sprzętu: a) w przypadku zestawów komputerowych gwarancji min. 60 miesięcy - do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta sprzętu potwierdzające okres i reżim gwarancji. b) w przypadku drukarki gwarancji min 36 miesięcy. c) w przypadku monitorów gwarancji min. 36 miesięcy Gwarancja na sprzęt komputerowy musi uwzględniać wszystkie jego elementy składowe (z wyjątkiem klawiatury, myszy, listwy zasilającej na które obowiązuje standardowa gwarancja producenta).
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a) ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno - biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudniania na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Czynności nadzoru nad wykonaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał min. 1 zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł. Oferowane dostawy będące przedmiotem zamówienia powinny odpowiadać niżej określonym wymaganiom: Dotyczy komputera stacjonarnego Oferowane stacje robocze winny być produkowane w systemie zapewnienia jakości ISO-9001 Posiadać certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 6.1 Posiadać deklarację zgodności CE Oferowany procesor ze zintegrowanym układem graficznym, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64 o wydajności min. 5 900 pkt. w teście PassMark. (wyniki na dzień 18.05.2017 r.) Głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 21dB.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt. a-b, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). d) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt. a-b, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. e) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt. a-b, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom wykonawca przedłoży: Dla komputera stacjonarnego a) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są w systemie zapewnienia jakości ISO-9001 (lub równoważny). b) Deklaracja zgodności CE c) Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 6.1 d) Deklaracja poświadczająca głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB ( potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera – oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium ). Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim.
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e ) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14a, pok. nr 6. f) Wycenę przedmiotu zamówienia – załącznik 1a.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym wg projektu umowy, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie określonym przez Zamawiającego.
IV 4 14 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 17.1 siwz.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c)w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie”. 17.2 siwz. Zmiany w umowie dotyczyć mogą również zmiany Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy). Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany w treści umowy o których mowa w ppkt. 17.1 i 17.2 wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznają, że zaszły wskazane powyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)