Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2017/2018.

Publication date 2017-07-03
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543235-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Nowym Dworze Mazowieckim, niezbędnych do sporządzania posiłków w ilości około 330 dziennie w roku szkolnym 2016/2017. Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 samodzielnych części - zakres i wielkość zamówienia przedstawiono w załącznikach do 1A do 1E w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 473403ee-bafd-4421-b28c-1fe9b3e85484
Biuletyn 543235-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego
Regon 1144359400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chemików
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 755 075,
Zamawiajacy fax 022 775 53 39
Zamawiajacy email ndm-piatka@oswita.org.pl,
Adres strony url ndmpiatka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ndmpiatka.pl/public/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2017/2018.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Nowym Dworze Mazowieckim, niezbędnych do sporządzania posiłków w ilości około 330 dziennie w roku szkolnym 2016/2017. Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 samodzielnych części - zakres i wielkość zamówienia przedstawiono w załącznikach do 1A do 1E w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)