Dostawa sprzętu gastronomicznego do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-14 00:00:00
Instytucja 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Powidz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543846-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 422141000, 392210007, 429590003, 397111309
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Zadanie nr 1 Dostawa ciągu wydawczego – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.

Zadanie nr 2 Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego– szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .

Zadanie nr 3 Dostawa zmywarki tunelowej - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.

Zadanie nr 4 Dostawa zmywarki kapturowej- szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.

Zadanie nr 5 Dostawa kotłów warzelnych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.

Zadanie nr 6 Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .

Zadanie nr 7 Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .

Zadanie nr 8 Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l - szczegółowy opis 4i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6295bca-7afe-4b62-94d3-2596ddb11273
Biuletyn 543846-N-2017
Zamawiajacy nazwa 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 31018885400000
Zamawiajacy adres ulica Powidz-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Powidz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 544 471; 261 544 261,
Zamawiajacy fax 261 544 332; 261 544 111
Zamawiajacy email 33bltr.przetargi@ron.mil.pl,
Adres strony url www.33bltr.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.33bltr.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.33bltr.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33. Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, kompleks 925, budynek nr 1 pokój nr 43 - kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gastronomicznego do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
Numer referencyjny 20/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań. Zadanie nr 1 Dostawa ciągu wydawczego – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 2 Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego– szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ . Zadanie nr 3 Dostawa zmywarki tunelowej - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 4 Dostawa zmywarki kapturowej- szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 5 Dostawa kotłów warzelnych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 6 Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ . Zadanie nr 7 Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ . Zadanie nr 8 Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l - szczegółowy opis 4i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten spełni Wykonawca, który: wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu gastronomicznego, o wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 10 000,00 dla zadania nr 2 - 25 000,00 dla zadania nr 3 - 35 000,00 dla zadania nr 4 - 7 500,00 dla zadania nr 5 - 35 000,00 dla zadania nr 6 - 2 500,00 dla zadania nr 7 - 40 000,00 dla zadania nr 8 - 20 000,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - według załącznika nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć, np. karty katalogowe, opisy lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia dla :  Zadanie nr 4 - załącznik nr 2D do SIWZ  Zadanie nr 5 - załączniku nr 2E do SIWZ  Zadanie nr 6 - załączniku nr 2F do SIWZ  Zadanie nr 8 – załączniku nr 2H do SIWZ. Z dokumentów tych, winno wynikać iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Dokumenty muszą być odpowiednio ponumerowane zgodnie z przypisaną numeracją zadania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2A,2B,2C,2D,2E ,2F,2G,2H do SIWZ, c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, f) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 Pzp). 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:  gdy zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku Zamawiającego, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesunięcie terminu realizacji umowy lub zmianę, w tym jeżeli wniosek taki uzasadnia ważny interes Zamawiającego,  nieprzekazania w terminie miejsca dostawy - stołówki wojskowej nr 2 i kasyna lotnego w kompleksie 0925 z powodów techniczno-organizacyjnych (zadanie nr 2). b) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania produktu z oferty producenta (po wcześniejszym przedstawieniu dowodów w powyższym zakresie stwierdzających zakończenie lub wycofanie z produkcji) , Zamawiający dopuszcza wymianę na inny produkt, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający po uprzednim zaakceptowaniu produktu przez Zamawiającego; c) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; d) zaistnienia przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę; e) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy; f) zmiany części zamówienia powierzonej podwykonawcom, a także rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, w szczególności gdy konieczność powierzenia przez wykonawcę prac podwykonawcy jest spowodowana rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację zamówienia. 3. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty. 5. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. 6. Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ciągu wydawczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa ciągu wydawczego – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa, zamontowanie i rozruch stanowiska wydawczego samoobsługowego– szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zmywarki tunelowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42959000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa zmywarki tunelowej - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa zmywarki kapturowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42959000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa zmywarki kapturowej- szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa kotłów warzelnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa kotłów warzelnych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa patelni elektrycznej uchylnej o powierzchni 0,5 m2 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z wyposażeniem - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa szafy chłodniczej o pojemności 600-700 l - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ – formularz cenowy oraz Wymagania taktyczno-techniczne (WTT) - załącznik nr 8 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)