Dostawa szkła laboratoryjnego oraz odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Rolnej w Kalsku oraz Instytutu Politechnicznego - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie
Miejscowość Sulechów
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544519-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szkła laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii rolnej w Kalsku oraz Instytutu Politechnicznego - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie, składająca się z następujących części:
Część 1: dostawa szkła laboratoryjnego;
Część 2: dostawa odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych.
2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Załącznikach nr:
a)1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 1 niniejszego postępowania,
b) 1b do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 2 niniejszego postępowania,
- opisy przedmiotu zamówienia stanowią jednocześnie zestawienie parametrów wymaganych.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem.
4. Podane w załącznikach parametry stanowią parametry minimalne dla stanowiska. Dopuszcza się zastosowanie elementów równoważnych przy zachowaniu dokładności i funkcjonalności zamawianego asortymentu.
5. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17a5dd3d-5abb-4723-a048-452d92d12431
Biuletyn 544519-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie
Regon 97075188000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Sulechów
Zamawiajacy kod pocztowy 66100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 528 300,
Zamawiajacy fax 683 528 303
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pwsz.sulechow.pl,
Adres strony url www.pwsz.sulechow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.sulechow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.sulechow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, 66-100 Sulechów, skrzydło D, pok. 104
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szkła laboratoryjnego oraz odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Rolnej w Kalsku oraz Instytutu Politechnicznego - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie
Numer referencyjny ZP.2390-31/17/R.IZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szkła laboratoryjnego, odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii rolnej w Kalsku oraz Instytutu Politechnicznego - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie, składająca się z następujących części: Część 1: dostawa szkła laboratoryjnego; Część 2: dostawa odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Załącznikach nr: a)1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 1 niniejszego postępowania, b) 1b do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 2 niniejszego postępowania, - opisy przedmiotu zamówienia stanowią jednocześnie zestawienie parametrów wymaganych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Podane w załącznikach parametry stanowią parametry minimalne dla stanowiska. Dopuszcza się zastosowanie elementów równoważnych przy zachowaniu dokładności i funkcjonalności zamawianego asortymentu. 5. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży wraz z ofertą „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy” - załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży wraz z ofertą „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli złoży wraz z ofertą „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy”, załącznik nr 2 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Zestawienie parametrów wymaganych potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, sporządzone według wzoru od: 1a do 1b do SIWZ, w zależności od części, o którą/-e ubiega się wykonawca. 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4) Oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 8 i rozdz. 6 pkt 11 i 13 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT tak, że w przypadku obniżenia stawki podatku VAT wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie; 2) zmiany oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 3) zmiany przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach (np: zakończenie produkcji elementów składowych przedmiotu zamówienia), za zgodą obu stron umowy, a zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa szkła laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła laboratoryjnego do Instytutu Zarządzania i Inżynierii Rolnej w Kalsku oraz Instytutu Politechnicznego - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 2) Oferowane towary powinny być produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. 3) Oferowane w ramach CZĘŚCI 1 towary powinny być wykonane ze szkła wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Na towarach powinna być naniesiona informacja o rodzaju szkła z jakiego są wykonane, a w przypadku szkła ze szlifami również informacja o rozmiarze szlifu. 5) Podane elementy stanowią parametry minimalne dla wymienionego szkła laboratoryjnego. Dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych przy zachowaniu cech charakterystycznych zamawianego szkła laboratoryjnego. Wykonawca oferujący produkty równoważne do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych wykazać, że oferowane przez niego produkty odpowiadają wymaganiom postawionym w siwz. W szczególności przedstawi w tym celu opisy techniczne oferowanego produktu, certyfikaty analityczne lub dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia określonemu w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i preparatów mikrobiologicznych, do Instytutu Zarządzania i Inżynierii Rolnej w Kalsku - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem 3) Oferowane odczynniki muszą spełniać następujące wymagania: a) być opakowane w oryginalne opakowania zewnętrzne z logo oraz nazwą producenta, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku i oznaczone numerem katalogowym, b) wszystkie odczynniki muszą posiadać certyfikat analizy oraz aktualne karty charakterystyki (dostarczane na etapie dostawy), termin przydatność odczynnika powinien być zgodny z terminem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. c) przy dostawie podłoży mikrobiologicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - do każdej partii podłoża wymagany certyfikat zawierający: nazwę produktu, nr serii, nazwę producenta, datę ważności, - certyfikat lub inny dokument powinien zawierać: skład pożywki, opis morfologiczny kolonii, ogólną charakterystykę pożywki, charakterystykę mikrobiologiczną.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)