Dostawa dwóch półek dyskowych do rozbudowy macierzy

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Powiat Zawierciański
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543954-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch półek dyskowych do rozbudowy macierzy Dell PowerVault MD3620f oraz MD3820f będących w posiadaniu Zamawiającego. Zgodność z licencją do replikacji macierzy 634-BBNO - 1 License Key, 512 per array Snapshot, FC Remote replication bundle, Customer Kit.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu Specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d3241fc-f9b9-4017-804a-7f32b8aca46a
Biuletyn 543954-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Zawierciański
Regon 27625525200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 450 71 00,
Zamawiajacy fax 326 721 971
Zamawiajacy email sod@zawiercie.powiat.pl,
Adres strony url www.zawiercie.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca - Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Rozwoju Inwestycyjnego Powiatu Referat Zamówień Publicznych pok. 309 (III piętro)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Rozwoju Inwestycyjnego Powiatu Referat Zamówień Publicznych pok. 309 (III piętro) ul. Sienkiewicza 34,42-400 Zawiercie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dwóch półek dyskowych do rozbudowy macierzy
Numer referencyjny RI-II.272.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch półek dyskowych do rozbudowy macierzy Dell PowerVault MD3620f oraz MD3820f będących w posiadaniu Zamawiającego. Zgodność z licencją do replikacji macierzy 634-BBNO - 1 License Key, 512 per array Snapshot, FC Remote replication bundle, Customer Kit. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu Specyfikacji techniczno-cenowej, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Pożądany termin realizacji zamówienia: minimalnie 14 dni a maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII SIWZ.
Okreslenie warunkow -
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow -
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); b) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Zamawiający nie określił warunków szczegółowych udziału w postępowaniu i w związku z tym nie wymaga składania dokumentów w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej Umowy zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ . 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy przy czym wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy obejmujące: a) wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. d) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w lit. c) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w Ofercie. e) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia: a. Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego na świadczenie usług serwisowych lub innego dokumentu potwierdzającego, że serwis gwarancyjny realizowany będzie zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym, b. Dokumentu potwierdzającego, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta komputerów, c. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzone przez producenta lub oświadczenie producenta, lub inny dokument, z treści którego wynikać będzie, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, producent przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem d. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta lub inny dokument, z treści którego wynikać będzie że w przypadku awarii, wymagającej naprawy poza miejscem użytkowania, dyski twarde pozostają u Zamawiającego, e. w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)