GuidZP400 |
531fb09a-a3c3-45e5-99e1-7fd444fd124c
|
Biuletyn |
544536-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
33225100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości 188/192
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 579-03-66, 579-02-74,
|
Zamawiajacy fax |
(022) 579-03-74
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uprp.pl,
|
Adres strony url |
www.uprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uprp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Usługi utrzymania i rozwoju systemu Moduł Publikacji” Nr sprawy BG-II/211/13/2017 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy. Adres: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi utrzymania i rozwoju systemu Moduł Publikacji
|
Numer referencyjny |
BG-II/211/13/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia i rozwoju Systemu Moduł Publikacji (w liczbie 50 roboczogodzin dla zamówienia podstawowego oraz 20 roboczogodzin w ramach prawa opcji) dla Urzędu Patentowego RP w okresie 24.07.2017 do 18.12.2019 r. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dysponuje osobami posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewni zespół tych osób zdolnych do realizacji zamówienia:
a) Kierownik projektu (1 osoba – nie może pełnić innej roli w projekcie):
- posiadający certyfikat Prince2 Foundation lub równoważny;
- posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 1 projektu;
b) Dwóch programistów posiadających łącznie następujące kwalifikacje:
- udział w projektach wykorzystujących technologie Java SE/EE/ME
- posiadających wiedzę w zakresie frameworków/ bibliotek/ technologii: JSP, XML oraz MySQL, Glassfish 4.0., Active Directory
- posiadających certyfikat Oracle Certified Expert EE 6 Java Persistence API Developer
- posiadających certyfikat Oracle Certified Professional Java SE 6 Programmer;
c) Jeden specjalista ds. utrzymania posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone certyfikatem ITIL v3 Intermediate Level lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej różnych funkcji.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 1.2. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 1.3. nastąpi zmiana podatku od towarów i usług, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia; 1.4. nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia; 1.5. nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|