Dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543584-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 odrębne zadania, w tym:
zadanie nr 1 Meble i wyposażenie magazynowe
zadanie nr 2 Meble medyczne
zadanie nr 3 Meble medyczne - parawany
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach,
w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb9f15a7-d7c2-433f-b7fe-06c49cdc1fb2
Biuletyn 543584-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl,
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Dostep dokumentow zamowienia www.io.gliwice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, pok. 105
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-89/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 odrębne zadania, w tym: zadanie nr 1 Meble i wyposażenie magazynowe zadanie nr 2 Meble medyczne zadanie nr 3 Meble medyczne - parawany Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacja co najmniej dwóch dostaw z zakresu, którego dotyczy zadanie, o łącznej wartości nie mniejszej niż: - zadanie nr 1 - 25 000,00 zł brutto, - zadanie nr 2- 130 000,00 zł brutto, - zadanie nr 3- 30 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2).
Zakresie warunkow udzialu Dotyczących potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: oryginalnych dokumentów producenta potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego dla wszystkich pozycji asortymentowych, dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania – załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia takich jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego asortymentu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określo¬nej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, z zachowaniem kwoty netto. 5. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odręb¬nych przepisów. 6. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)