Dostawa sprzętu: kserograficznego, fotograficznego, AGD, biurowego, projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych UŁ

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542715-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 386521001, 301914008, 301211004, 301970006, 386510003, 397100002, 429991006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: kserograficznego, fotograficznego, AGD, biurowego, projekcyjnego określonego w Pakietach nr 1 – 26 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiety nr 1 – 26.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c4bd53c-57d6-4ddb-a5dd-36f225a3d978
Biuletyn 542715-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 128700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54,
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl,
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uni.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uni.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej. Oferty należy składać na adres Zamawiającego:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, Dział Zakupów, 90-136 Łódź, ul. Narutowicz 68, parter, pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu: kserograficznego, fotograficznego, AGD, biurowego, projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych UŁ
Numer referencyjny 33/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 26
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: kserograficznego, fotograficznego, AGD, biurowego, projekcyjnego określonego w Pakietach nr 1 – 26 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiety nr 1 – 26.
Cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 2a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 3 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). 6. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 687)) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015r. poz. 584 ze zm.). 7. W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy, nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.1. jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 6 Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów o których mowa w pkt. 8 10. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy Pakietu nr 1 - 26 Szczegółową specyfikację (np. karty katalogowe, foldery informacyjne, wydruk strony internetowej producenta itp.) asortymentu oferowanego. Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery lub itp. były przedstawione w języku polskim. W szczegółowej specyfikacji należy wyraźnie i w sposób nie budzący wątpliwości wskazać, zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia. Szczegółowa specyfikacja musi potwierdzać parametry oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP Zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP następującego oświadczenia: a)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 184 z późn. zm.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. c) Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. 3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykaz dokumentów tajnych (stron oferty), co do których wykonawca zastrzega sobie tajność – Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, jest zobowiązany załączyć do oferty zastrzeżenia poprzez oznaczenie klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY Z DNIA 16 KWIETNIA 1993 R. O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (DZ. U. Z 2003 R. NR 153, POZ. 1503 Z PÓŻ. ZM.) WRAZ Z UZASADNIENIEM, oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzeźroczyste folie. Wykonawca dołączy wykaz dokumentów niejawnych. Niedopełnienie tych wymogów skutkuje jawnością całej oferty. Wykonawca nie może zastrzec jako tajnych informacji zawartych m.in. w formularzu ofertowym i innych informacji będących informacjami jawnymi w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przepisami ustawy pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł informację, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa projektora multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa niszczarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa niszczarki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Projektor multimedialny + ekran elektryczny + usługa instalacji i uruchomienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedial
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Projektor multimedialny 2. Uchwyt podsufitowy 3. Video switch 4. Ekran projekcyjny elektryczny 5. Montaż
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu kserograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa kserokopiarek
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa bindownicy
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu fotograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Aparat fotograficzny, cyfrowy, kompaktowy + obiektyw 14 - 42 mm
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu fotograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Aparat fotograficzny z wymienną optyką, cyfrowy, kompaktowy + obiektyw 14 - 42 mm lub obiektyw 16-50 mm
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Warnik do wody
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa niszczarki, laminarki
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Okurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42999100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Urządzenie wysokociśnieniowe do czyszczenia powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Ekspres ciśnieniowy do kawy automatyczny z młynkiem i pojemnikiem na mleko
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Ekspres ciśnieniowy do kawy automatyczny z młynkiem i pojemnikiem na mleko
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Chłodziarko - zamrażarka dwukomorowa
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dyktafon
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Niszczarka
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Odkurzacz piorący, środek do czyszczenia ekstrakcyjnego
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Ekspres do kawy automatyczny przelewowy
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Projektory multimedialne Ekrany projekcyjne elektryczne + montaż Uchwyty do projektorów + montaż + zestawy przewodów z montażem natynkowym
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Projektor multimedialny
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu kserograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Kserokopiarka
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Projektor multimedialny
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)