Dostawa butów sportowych

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544231-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa butów sportowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe i opcjonalne. Dostawa stanowiąca przedmiot umowy będzie realizowana sukcesywnie maksymalnie 3 dostawy, 1 dostawa w ramach zamówienia podstawowego, 2 dostawy w zakresie zamówień składanych w ramach prawa opcji, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca udziela minimum 12-miesiecznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, z produkcji z 2017 r., towaru nie mogą stanowić przedmioty po naprawie, regeneracji, renowacji itp. Towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu Wykonawcy. Wykonawca dostarczy towar wyprodukowany na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2017 r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej - WDTT i zgodny ze wzorami 904/MON, obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzory przedmiotu zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo – Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBW SM) w Łodzi 90-613, ul. Gdańska 89, tel. 261 444 269. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określono
w Wojskowej Dokumentacji Techniczno Technologicznej. Wykonawca na dzień odbioru przedmiotu umowy zobowiązany jest posiadać potwierdzony do produkcji przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzór przedmiotu. Przedmioty zamówienia muszą posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio spakowane - zgodnie z wymaganiami określonymi w WDTT. Wykonawca oświadcza, że wszystkie zaproponowane przez niego produkty posiadają atesty, opinie, pozwolenia, świadectwa jakości zdrowotnej lub innej niezależnej instytucji oraz spełniają wymogi określone odrębnymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania wyżej wymienionych dokumentów do wglądu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmioty zamówienia do magazynów Zamawiającego znajdujących się w:
- magazyn w Rzeszowie – ul. Lwowska 5;
- magazyn w Przemyślu – ul. Okrzei 3;
- magazyn w Jarosławiu – ul. 3 Maja 80;
- magazyn w Nisku – ul. Sandomierska 20. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ef47e29-d8c6-4a9e-b2c8-976bd0df92bb
Biuletyn 544231-N-2017
Zamawiajacy nazwa 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Regon 18069037300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 11 B
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 15 56 59,
Zamawiajacy fax 261 15 63 85
Zamawiajacy email zamowienia34wog@ron.mil.pl,
Adres strony url www.34wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny MON - Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.34wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa butów sportowych
Numer referencyjny ZP/40/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa butów sportowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe i opcjonalne. Dostawa stanowiąca przedmiot umowy będzie realizowana sukcesywnie maksymalnie 3 dostawy, 1 dostawa w ramach zamówienia podstawowego, 2 dostawy w zakresie zamówień składanych w ramach prawa opcji, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca udziela minimum 12-miesiecznej gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, z produkcji z 2017 r., towaru nie mogą stanowić przedmioty po naprawie, regeneracji, renowacji itp. Towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu Wykonawcy. Wykonawca dostarczy towar wyprodukowany na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2017 r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej - WDTT i zgodny ze wzorami 904/MON, obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzory przedmiotu zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo – Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBW SM) w Łodzi 90-613, ul. Gdańska 89, tel. 261 444 269. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określono w Wojskowej Dokumentacji Techniczno Technologicznej. Wykonawca na dzień odbioru przedmiotu umowy zobowiązany jest posiadać potwierdzony do produkcji przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzór przedmiotu. Przedmioty zamówienia muszą posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio spakowane - zgodnie z wymaganiami określonymi w WDTT. Wykonawca oświadcza, że wszystkie zaproponowane przez niego produkty posiadają atesty, opinie, pozwolenia, świadectwa jakości zdrowotnej lub innej niezależnej instytucji oraz spełniają wymogi określone odrębnymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania wyżej wymienionych dokumentów do wglądu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmioty zamówienia do magazynów Zamawiającego znajdujących się w: - magazyn w Rzeszowie – ul. Lwowska 5; - magazyn w Przemyślu – ul. Okrzei 3; - magazyn w Jarosławiu – ul. 3 Maja 80; - magazyn w Nisku – ul. Sandomierska 20. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy.
Cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-05T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga (od każdego Wykonawcy) złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga (od każdego Wykonawcy) złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: aktualnego zaświadczenia, wystawionego przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (WOBW SM) zaświadczającego, że Wykonawca posiada zatwierdzony wzór przedmiotu umowy zgodny z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/40/2017, NIP [Wykonawcy]). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 13.07.2017 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)