Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubsko

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Gmina Lubsko
Miejscowość Lubsko
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544122-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubsko tj. dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Lubsku, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lubsku, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lubsku i Szkoły Podstawowej w Górzynie w Gminie Lubsko.


Szczegółowy opis i inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Części III niniejszej SIWZ i w załącznika 1a do oferty – Formularzach cenowych dla poszczególnych szkół.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bac4095c-8bd9-4145-96c0-ad07b230ef7a
Biuletyn 544122-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubsko
Regon 97077064600000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lubsko
Zamawiajacy kod pocztowy 68300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 576 108,
Zamawiajacy fax 068 4576200, 4576222
Zamawiajacy email i.poszwa@lubsko.pl,
Adres strony url www.lubsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lubsko.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubsko
Numer referencyjny RZ.2710.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubsko tj. dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Lubsku, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lubsku, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lubsku i Szkoły Podstawowej w Górzynie w Gminie Lubsko. Szczegółowy opis i inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Części III niniejszej SIWZ i w załącznika 1a do oferty – Formularzach cenowych dla poszczególnych szkół.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 10.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy– sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca załącza również: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, b) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia usługi określony w SIWZ. 4. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie określonym we wzorze umowy jako Część II niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)