Dostawa części komputerowych i serwerowych

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543455-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, zwanych dalej „częściami” albo „podzespołami”. Oferowane części muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016 lub 2017), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny części w okresie gwarancji, w zakresie cz. C- bezpłatny autoryzowany serwis gwarancyjny w okresie gwarancji.
2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup części komputerowych wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W części C postępowania zakres zamówienia obejmuje dodatkowo montaż i uruchomienie (tj. uaktualnienie do najnowszej wersji, podłączenie do sieci SAN, rekonfiguracja zonningu na switchach SAN, utworzenie i udostepnienie LUNów zgodnie z zaleceniami zamawiającego do środowiska VMware vSphere, uaktualnienie już posiadanej macierzy HP MSA 2040 SAN DC.)
3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a)część A - różne części komputerowe,
b)część B – dysk twardy,
c)część C - macierz dyskowa,
d)część D- zestaw streamera do archiwizacji danych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- dla części A – różne części komputerowe - załącznik nr 2A do SIWZ;
- dla części B – dyski- załącznik nr 2B do SIWZ;
- dla części C – macierz dyskowa- załącznik nr 2C do SIWZ;
- dla części D – zestaw streamera- załącznik nr 2D do SIWZ;
5.Termin realizacji zamówienia:
1) Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) W zakresie części A w poz. 13 i poz. 14- Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty otrzymania zamówienia, przy czym zamówienie zostanie złożone najpóźniej do 30.03.2018r.
6.Adres dostawy:
części A, B i D: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
część C: serwerownia budynku UŚ przy ul. Bankowej 14, 40-007 Katowice.
7.Okres gwarancji:
a) Wymagane minimalne okresy gwarancji na dostarczone podzespoły:
 w zakresie części A:
- poz. 6, 7, 21: 12 miesięcy;
- poz. 1,2,4,9,12-16,18,20: 24 miesiące;
- poz. 3,8,17: 36 miesięcy;
- poz. 5,10,11,19: 60 miesięcy;
w zakresie części B – 12 miesięcy;
w zakresie części C– 36 miesięcy;
w zakresie części D– 24 miesiące;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93aa9c71-681e-401f-8fce-497bb1293a38
Biuletyn 543455-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiajacy adres ulica ul. Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 592 048,
Zamawiajacy fax 323 592 048
Zamawiajacy email dzp-l@us.edu.pl,
Adres strony url www.us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.us.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.us.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 69, IIIp.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części komputerowych i serwerowych
Numer referencyjny DZP.381.047.2017.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, zwanych dalej „częściami” albo „podzespołami”. Oferowane części muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016 lub 2017), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny części w okresie gwarancji, w zakresie cz. C- bezpłatny autoryzowany serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup części komputerowych wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W części C postępowania zakres zamówienia obejmuje dodatkowo montaż i uruchomienie (tj. uaktualnienie do najnowszej wersji, podłączenie do sieci SAN, rekonfiguracja zonningu na switchach SAN, utworzenie i udostepnienie LUNów zgodnie z zaleceniami zamawiającego do środowiska VMware vSphere, uaktualnienie już posiadanej macierzy HP MSA 2040 SAN DC.) 3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem: a)część A - różne części komputerowe, b)część B – dysk twardy, c)część C - macierz dyskowa, d)część D- zestaw streamera do archiwizacji danych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - dla części A – różne części komputerowe - załącznik nr 2A do SIWZ; - dla części B – dyski- załącznik nr 2B do SIWZ; - dla części C – macierz dyskowa- załącznik nr 2C do SIWZ; - dla części D – zestaw streamera- załącznik nr 2D do SIWZ; 5.Termin realizacji zamówienia: 1) Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. 2) W zakresie części A w poz. 13 i poz. 14- Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty otrzymania zamówienia, przy czym zamówienie zostanie złożone najpóźniej do 30.03.2018r. 6.Adres dostawy: części A, B i D: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. część C: serwerownia budynku UŚ przy ul. Bankowej 14, 40-007 Katowice. 7.Okres gwarancji: a) Wymagane minimalne okresy gwarancji na dostarczone podzespoły:  w zakresie części A: - poz. 6, 7, 21: 12 miesięcy; - poz. 1,2,4,9,12-16,18,20: 24 miesiące; - poz. 3,8,17: 36 miesięcy; - poz. 5,10,11,19: 60 miesięcy; w zakresie części B – 12 miesięcy; w zakresie części C– 36 miesięcy; w zakresie części D– 24 miesiące;
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow DOTYCZY CZĘŚCI C Zdolność techniczna: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie na dostawę nowej macierzy dyskowej lub rozbudowę posiadanej macierzy dyskowej, którego wartość (a w przypadku zamówień wykonywanych nadal – wartość zrealizowanej części zamówienia) wyniosła nie mniej niż 250. 000,00 zł brutto oraz które było lub jest wykonywane dla jednego zleceniodawcy. Jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją dostaw, których wartości wyrażone zostaną w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia wskazanych wartości według średniego kursu NBP z dnia publikacji niniejszego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. (Zgodnie z przepisem art. 112 KC - termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było – w ostatnim dniu tego miesiąca). Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ) oraz - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, o którym mowa w rozdz. IV ust. 4 SIWZ (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona), wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 1E do SIWZ Zdolność zawodowa: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą: - dla sieci SAN certyfikat wydany przez producenta przełącznika – Brocade na poziomie min. BCFA -dla środowiska wirtualnego- certyfikat na poziomie Advanced wydany przez producenta oprogramowania VMware ( VCAP) Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ, oraz - wykaz osób, o którym mowa w rozdz. IV ust. 4 pkt 2 SIWZ (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona), wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1F do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu DOTYCZY CZĘŚCI C 1)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 1E do SIWZ Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 1F do SIWZ Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanych podzespołów/części wraz ze wskazaniem wszystkich elementów składowych i parametrów technicznych w odniesieniu do wymagań Zamawiającego, określonych w niniejszej SIWZ (załączniki 2A-D do SIWZ).Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma: Oryginał 3.W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału.Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ.Oryginał.
Czy wadium 1
Wadium 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1)Cz. A: 600,00 zł (sześćset złotych i 00/100), 2)Cz. B: 500,00 zł (pięćset złotych i 00/100), 3)Cz. C: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych i 00/100), 4)Cz. D: 500,00 zł (pięćset złotych i 00/100), 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3)w gwarancjach bankowych lub 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1)konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, 2)konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3)konieczności zmiany adresu dostawy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (np. siła wyższa), 4)zakończenia serii produkcyjnej danego podzespołu oraz rozpoczęcia produkcji podzespołu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.047.2017.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 5)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta podzespołu lub głównego dystrybutora na terenie RP, 6)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 8)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, 9)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części A jest dostawa różnych części komputerowych. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup części komputerowych wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A do SIWZ; 4.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.W zakresie części A w poz. 13 i poz. 14- Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 30 dni od daty otrzymania zamówienia, przy czym zamówienie zostanie złożone najpóźniej do 30.03.2018r. 5.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6.Okres gwarancji: - poz. 6, 7, 21: 12 miesięcy; - poz. 1,2,4,9,12-16,18,20: 24 miesiące; - poz. 3,8,17: 36 miesięcy; - poz. 5,10,11,19: 60 miesięcy;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części B jest dostawa dysku twardego- 12 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup części komputerowych wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ; 4.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 5.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6.Okres gwarancji:– 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZEŚĆ C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części C jest dostawa macierzy dyskowej. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup części komputerowych wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W części C postępowania zakres zamówienia obejmuje dodatkowo montaż i uruchomienie (tj. uaktualnienie do najnowszej wersji, podłączenie do sieci SAN, rekonfiguracja zonningu na switchach SAN, utworzenie i udostepnienie LUNów zgodnie z zaleceniami zamawiającego do środowiska VMware vSphere, uaktualnienie już posiadanej macierzy HP MSA 2040 SAN DC.) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. 4.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 5.Adres dostawy: serwerownia budynku UŚ przy ul. Bankowej 14, 40-007 Katowice. 6.Okres gwarancji: 36 miesięcy;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu streamera do archiwizacji danych. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup części komputerowych wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ; 5.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 6.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 7.Okres gwarancji: 24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)