dostawę urządzeń komputerowych (dysków zewnętrznych) w związku z realizacją projektu „Zaawansowany zespół turbiny niskiego ciśnienia o podwyższonej sprawności” INNOLOT/I/11/NCBR/2014 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544100-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawę urządzeń komputerowych (dysków zewnętrznych) w związku z realizacją projektu „Zaawansowany zespół turbiny niskiego ciśnienia
o podwyższonej sprawności” INNOLOT/I/11/NCBR/2014 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59c84c61-a44e-4f9f-8f21-4c272926082d
Biuletyn 544100-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Regon 155400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 621 53 10,
Zamawiajacy fax 22 625 73 51
Zamawiajacy email zampub@itc.pw.edu.pl,
Adres strony url http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
Adres strony internetowej http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
Adres strony internetowej narzedzia http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Instytut Techniki Cieplnej ul. Nowowiejska 21/25, 00-665 Warszawa Gmach Techniki Cieplnej, pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu dostawę urządzeń komputerowych (dysków zewnętrznych) w związku z realizacją projektu „Zaawansowany zespół turbiny niskiego ciśnienia o podwyższonej sprawności” INNOLOT/I/11/NCBR/2014 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Numer referencyjny 27-1132-2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawę urządzeń komputerowych (dysków zewnętrznych) w związku z realizacją projektu „Zaawansowany zespół turbiny niskiego ciśnienia o podwyższonej sprawności” INNOLOT/I/11/NCBR/2014 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia żadnych warunków
Inne dokumenty niewymienione wszystkie załączniki wyszczególniane w SIWZ oraz ewentualne pełnomocnictwa
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń/artykułów; 2) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; 3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 5) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)