Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, szatni, wraz z montażem oraz zabawek i sprzętu komputerowego

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-14 00:00:00
Instytucja Przedszkole Miejskie nr 19
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543938-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621109, 395154102, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, szatni, wraz z montażem oraz zabawek i sprzętu komputerowego
1.Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części.
Część I - Wyposażenie szatni oraz sal dydaktycznych w meble i zabawki
Część II - Rolety, karnisze, dywany
Część III - Sprzęt komputerowy
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 1do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji w części I i II. W ramach opcji Zamawiający wska-że ilości które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73c8d5af-968e-4439-baa8-c57649c18cb1
Biuletyn 543938-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Miejskie nr 19
Regon 000675932
Zamawiajacy adres ulica Puszkina
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10 - 295
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5265971,
Zamawiajacy email przedszkole19olsztyn@wp.pl,
Adres strony url pm19olsztyn.szkolnastrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia pm19olsztyn.szkolnastrona.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja pm19olsztyn.szkolnastrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego) na adres jn.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole Miejskie nr 19, ul. Puszkina 16, 10-295 Olsztyn, w sekretariacie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, szatni, wraz z montażem oraz zabawek i sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP.2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy trzy części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, szatni, wraz z montażem oraz zabawek i sprzętu komputerowego 1.Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części. Część I - Wyposażenie szatni oraz sal dydaktycznych w meble i zabawki Część II - Rolety, karnisze, dywany Część III - Sprzęt komputerowy 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 1do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji w części I i II. W ramach opcji Zamawiający wska-że ilości które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w punkcie III.3) dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 tj) Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 2 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). Uwaga. Oświadczenie wymienione w pkt. III.3) Zamawiający wymagana tylko złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Z powodów technicznych brak jest możliwości innego zaznaczenia w związku z powyższym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nie jest wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016r. poz. 1030) z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do sądu. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości umowy. 10. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 11. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 14.07.2017 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego w gabinecie Dyrektora Przedszkola.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie szatni oraz sal dydaktycznych w meble i zabawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 1do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy Zamawiający na pewno zakupi przed-miot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rolety, karnisze, wykładziny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 1do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy Zamawiający na pewno zakupi przed-miot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym miejsca montażu i usytuowanie wyposażenia, wymagane minimalne parametry urządzeń zawarte są w załącznikach nr 1do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy Zamawiający na pewno zakupi przed-miot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości określone jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
  

Criterion

Kryteria czas montażu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)