Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnych (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych oraz w Przedszkolu Publicznym na terenie Gminy Dębnica Kaszubska

Publication date 2017-07-04
End date 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Gmina Dębnica Kaszubska
Miejscowość Dębnica Kaszubska
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543541-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 489000007, 386510003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych w Budowie i Borzęcinie oraz w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
ZADANIE 1 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem,
ZADANIE 2 - Zakup i dostawa oprogramowania dydaktycznego,
ZADANIE 3 - Zakup i dostawa pozostałego sprzętu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu oraz oprogramowania do oddziałów przedszkolnych oraz w przedszkola publicznego na terenie Gminy Dębnica Kaszubska.
4. Dostarczony sprzęt oraz oprogramowanie powinny posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie wynosi 24 miesiące.
6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11ab2d6c-6b85-49b8-b317-c8d2343f44fb
Biuletyn 543541-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dębnica Kaszubska
Regon 77097980300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zjednoczenia
Zamawiajacy miejscowosc Dębnica Kaszubska
Zamawiajacy kod pocztowy 76248
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 81-31-623,
Zamawiajacy fax 0-59 81 31 634
Zamawiajacy email J.krajewska@debnica.pl,
Adres strony url www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna RPO WP 2014-2020).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnych (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych oraz w Przedszkolu Publicznym na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
Numer referencyjny RPI.271.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania technologiczno-informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych w Budowie i Borzęcinie oraz w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem, ZADANIE 2 - Zakup i dostawa oprogramowania dydaktycznego, ZADANIE 3 - Zakup i dostawa pozostałego sprzętu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu oraz oprogramowania do oddziałów przedszkolnych oraz w przedszkola publicznego na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. 4. Dostarczony sprzęt oraz oprogramowanie powinny posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie wynosi 24 miesiące. 6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2. lub 2.3. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego Wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1.1. ceny, na skutek: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała, b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części dostaw w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość dostaw niezrealizowanych, - o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy i w zakresie wynikających z tych okoliczności będą dokonane. 1.2. sprzętu lub oprogramowania zaoferowanych przez Wykonawcę, przy czym nowo wskazane materiały winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu danego zadnia. 2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zadania stanowi zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem. 2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: a) 3 komputerów przenośnych, b) 3 interaktywnych zestawów (tablica interaktywna z projektorem), c) 1 urządzenia wielofunkcyjnego, d) 1 ekranu projekcyjnego – manualnego, e) 1 rzutnika pisma – stacjonarnego, f) 1 głośnika bezprzewodowego, g) 1 zestawu głośników do tablicy interaktywnej, h) 1 modułu bezprzewodowego połączenia tablicy interaktywnej, i) 1 interaktywnej półki, j) 1 interaktywnej podłogi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa oprogramowania dydaktycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zadania stanowi zakup i dostawa oprogramowania dydaktycznego. 2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: a) programu multimedialnego wyrównującego deficyty rozwojowe u przedszkolaków, b) programu multimedialnego z zakresu edukacji matematycznej, c) programu multimedialnego do logopedii, d) programu multimedialnego - słuchanki, e) programu multimedialnego do logopedii I – sz, ż, cz, dż, f) programu multimedialnego do logopedii II - s, z, c, dz, g) programu multimedialnego do logopedii III - ś, ź, ć, dź, h) programu multimedialnego do logopedii IV - j, r, l, i) programu multimedialnego do logopedii V - mowa bezdźwięczna, j) programu multimedialnego do logopedii VI - różnicowanie szeregów, k) programu multimedialnego do logopedii, pakiet podstawowy, l) programu do logopedii - wersja rozszerzona. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pozostałego sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zadania stanowi zakup i dostawa pozostałego sprzętu. 2. Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: a) 3 aparatów fotograficznych, b) 2 radiomagnetofonów, c) wieży, d) 3 zestawów nagłaśniających, e) mikrofonu, f) mikrofonu z nagrywaniem do MP3, g) telewizora LED , h) 3 interaktywnych konsoli do gier i zabaw z urządzeniem do wykrywania ruchu z zestawem gier. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.3. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)