GuidZP400 |
3d1ef6c0-853c-4b39-8f31-986ef44bcea9
|
Biuletyn |
545693-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej
|
Regon |
00069315000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mennicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21-23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7986857,
|
Zamawiajacy fax |
71 3442584
|
Zamawiajacy email |
mennicza@sp63.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.sp63.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA PRZEDSZKOLNA BEZ BARIER - UPOWSZECHNIENIE I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE WROCŁAW REALIZOWANEGO W RAMACH RPO WD 2014-2020, 10.1.2. ZAPEWNIENIE RÓWNEGO DOSTĘPU DO WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ - ZIT WROF
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka oświatowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp63.wroc.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
50-057 Wrocław, ul. Mennicza 21-23
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w zamknietej kopercie/opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
50-057 Wrocław, ul. Mennicza 21-23
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
|
Numer referencyjny |
ZP/4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- certyfikaty potwierdzających zgodność z normami, deklaracje.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ;
2. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 8. SIWZ;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 8 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W zakresie przewidzianym w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie szkoły - komputery i urządzenie wielofunkcyjne do pracowni komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania. CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie szkoły - zestawy multimedialne z montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
|
| |