UDOSTĘPNIENIE USŁUGI CHMURY POPRZEZ PANEL ADMINISTRACYJNY

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Centrum Edukacji Artystycznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi przechowywania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545682-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 723170000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie usługi chmury poprzez Panel Administracyjny na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73524b22-b02c-4d44-9266-1a412ca1400a
Biuletyn 545682-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Edukacji Artystycznej
Regon 1060007000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brzozowa
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00258
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 42 10 621,
Zamawiajacy fax 022 42 10 633
Zamawiajacy email kornacka@cea.art.pl,
Adres strony url http://bip.e-cea.pl/cea/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 – Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.e-cea.pl/cea/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.e-cea.pl/cea/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelnie oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Edukacji Artystycznej, 00-258 Warszawa, ul. Brzozowa 35
Nazwa nadana zamowieniu UDOSTĘPNIENIE USŁUGI CHMURY POPRZEZ PANEL ADMINISTRACYJNY
Numer referencyjny FS.2601.113.2017.KM
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie usługi chmury poprzez Panel Administracyjny na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72317000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, tj. zakończył w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na udostępnieniu usługi chmury w postaci powierzchni dyskowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 7 do SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ, c) Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ, d) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, b) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; c) zmiany liczby użytkowników. 2. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji na brak dostępu do usługi chmury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)