Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Powiat Zduńskowolski
Miejscowość Zduńska Wola
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Telewizje,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545528-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 323512000, 302131006, 323246006, 391000003, 395225301, 323424006, 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: 1) Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika; 2) Dostawa telewizora wraz z akcesoriami; 3) Dostawa mebli i wyposażenia; 4) Dostawa i montaż Hali namiotowej; 5) Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia; 6) Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia; 7) Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09d17c87-8370-4ba9-ba5d-2455ef815b6a
Biuletyn 545528-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Zduńskowolski
Regon 73093479500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Złotnickiego
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Zduńska Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 98220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 232 204,
Zamawiajacy fax 438 232 204
Zamawiajacy email starostwo@powiatzdunskowolski.pl,
Adres strony url http://powiatzdunskowolski.pl/ http://bip.powiatzdunskowolski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 Promocja gospodarcza regionu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatzdunskowolski.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”
Numer referencyjny ZP.272.2.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: 1) Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika; 2) Dostawa telewizora wraz z akcesoriami; 3) Dostawa mebli i wyposażenia; 4) Dostawa i montaż Hali namiotowej; 5) Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia; 6) Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia; 7) Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32351200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wskazane powyżej daty zakończenia dotyczą odpowiednio (w kolejności) każdej części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) dla części I zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę komputera, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto; b) dla części II zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę telewizora, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto; c) dla części III zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę mebli, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto; d) dla części IV zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę hali namiotowej, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto; e) dla części V zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę nagłośnienia, o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto; f) dla części VI zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę oświetlenia, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto; g) dla części VII zamówienia: wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swym zakresem dostawę telebimu, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo – programowych innych niż wzorcowe wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), musi szczegółowo wykazać w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w OPZ. W tym celu, zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy i dokumenty pozwalające Zamawiającemu na skuteczną ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami OPZ. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów (rozwiązań) równoważnych, z uwzględnieniem, w szczególności, nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (katalogi, foldery, prospekty, itp.) Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wszystkie obowiązujące normy i być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (a-g) do SIWZ. Uwaga: Formularze oferty dostosowane są do konkretnych części zamówienia. Składając ofertę na konkretną część zamówienia, Wykonawca winien złożyć ją na odpowiednim Formularzu oferty. Do Formularza oferty Wykonawca winien dołączyć Załącznik nr 1 do formularza (a-g), na podstawie którego Zamawiający oceni czy zaoferowane urządzenia spełniają wymagania opisane w Opisie przedmiotu Zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy. 3) Pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części I: Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 2) dla części II: Dostawa telewizora wraz z akcesoriami – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 3) dla części III: Dostawa mebli i wyposażenia – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 4) dla części IV: Dostawa i montaż Hali namiotowej – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 5) dla części V: Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset); 6) dla części VI: Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia – 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset); 7) dla części VII: Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami – 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego prowadzone w Banku PKO BP S.A., nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014, w tytule przelewu należy podać: „Wadium przetargowe na: „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” - dla części nr ………..”; 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359, ze zm.). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty – nie dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje godzina i data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: 1) zmiany osób reprezentujących Strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych; 2) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie ‐ w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na usunięcie skutków działania siły wyższej. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani zapobiec. W szczególności za siłę wyższą, z zachowaniem powyższego, będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, itp.; b) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy ‐ w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa; c) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT ‐ w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami; d) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w przypadku przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; termin wydłużenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż termin wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; 3) zmiany sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, jeśli nie zmienia to wartości Umowy, w takim przypadku dopuszcza się również możliwość zmiany terminu Umowy; 4) w przypadku aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w SIWZ i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty oraz terminu wykonania przedmiotu umowy, na podstawie których dokonany był wybór Wykonawcy; 5) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej (za wyjątkiem sytuacji określonej w pkt. 5 niniejszego rozdziału) pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do niej na podstawie aneksów opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami. 3. Zmiany dotyczące: numerów rachunków bankowych, osób do kontaktów i ich danych kontaktowych, nie wymagają zawarcia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania strony o tych zmianach. Zmiany takie są skuteczne z dniem otrzymania pisemnego zawiadomienia o ich dokonaniu.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa telewizora wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa telewizora wraz z akcesoriami (stojak na TV, przewód HDMI). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż Hali namiotowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39522530-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż Hali namiotowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32351200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)