Dostawa z udzieleniem licencji oraz wdrożenie systemu administrowania i zarządzania pracą (SAiZ) w Wodociągach Miejskich w Braniewie

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Wodociągi Miejskie Sp. z o.o.
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545110-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowej oraz dostawa oprogramowania - systemu administrowania i zarządzania pracą w Wodociągach Miejskich w Braniewie wraz z udzieleniem licencji, szkoleniem pracowników, przeniesienie danych i wdrożeniem tego oprogramowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca00bc9f-29ba-47a6-b6c4-e8b63e1d794b
Biuletyn 545110-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wodociągi Miejskie Sp. z o.o.
Regon 17016433300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Olsztyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 556 442 417,
Zamawiajacy fax 556 442 417
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wmbr.pl,
Adres strony url www.wmbr.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wmbr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Usprawnienie obsługi kontrahentów i mieszkańców Braniewa poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wmbr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Do siedziby Zamawiającego (poczta, kurier.....)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wodociągi Miejskie - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa z udzieleniem licencji oraz wdrożenie systemu administrowania i zarządzania pracą (SAiZ) w Wodociągach Miejskich w Braniewie
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowej oraz dostawa oprogramowania - systemu administrowania i zarządzania pracą w Wodociągach Miejskich w Braniewie wraz z udzieleniem licencji, szkoleniem pracowników, przeniesienie danych i wdrożeniem tego oprogramowania.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 534635,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Od dnia podpisania umowy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: a) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje co najmniej trzy dostawy (udokumentowane) polegające na dostawie i wdrożeniu podobnego systemu w przedsiębiorstwach zajmujących się świadczeniem usług w zakresie produkcji i dystrybucji wody, odprowadzania i unieszkodliwiania ścieków oraz gospodarki odpadami, w tym co najmniej jedną dostawę w jednym z ww. przedsiębiorstw na minimum 20 stanowisk, gdzie liczba faktur wystawianych rocznie przez to przedsiębiorstwo jest nie mniejsza niż 20 000 oraz w zakresie obejmujący pełen pakiet opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ z wyłączeniem aplikacji webowych. Uwaga: Poprzez udokumentowane wdrożenia zamawiający rozumie zamówienia, w których wdrożono oferowany autorski system wykonawcy, zamówienia te zostały ukończone, a wdrożony system jest w ciągłym użytkowaniu. b) dysponuje osobami zdolnymi do wdrożenia oprogramowania w przedsiębiorstwie zamawiającego, tj. − kierownik projektu – co najmniej 1 osoba z wykształceniem wyższym, z minimum 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu pracami wdrożeniowymi i wdrażaniu systemu wykonawcy (co najmniej 3 wdrożenia) oraz posiadająca certyfikat Prince2 Foundation, − konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru finansowo-księgowego, − konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru kadrowo-płacowego, − konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru analiz, środków trwałych i obiegu dokumentów, − konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru zleceń i remontów, zaopatrzenia i magazynu, − konsultant ds. wdrożenia – co najmniej 2 osoby z minimum 5 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemu wykonawcy w zakresie obszaru gospodarki wodnej i odpadami, − konsultant ds. baz danych – co najmniej 1 osoba z wykształceniem wyższym informatycznym, z minimum 5 letnim doświadczeniem w zakresie baz danych współpracujących z systemem wykonawcy, posiadająca certyfikat Eksperta Bazy Danych wydany przez Certyfikującą jednostkę np.: producenta baz, − programista – co najmniej 5 osób z wykształceniem wyższym informatycznym, z minimum 10 letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i rozwoju systemu wykonawcy. Uwaga - osoby wskazane w danym obszarze nie mogą powtórzyć się w innym obszarze.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 3
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 2
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 3
Inne dokumenty niewymienione a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy nr konta: 28 8313 0009 0036 9152 2000 0010 z dopiskiem „Wadium na dostawę systemu”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdować się będzie na koncie zamawiającego. Kserokopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
Minimalna liczba wykonawcow 2
Znaczenie warunkow wykonawcow Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania oraz które nie zostaną odrzucone przez zamawiającego. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: kryterium ceny (KC): 60 % kryterium parametrów systemu (KP): 40 %
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2017-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria kryterium parametrów systemu (KP): 40 %
Znaczenie 40,00
  
Kryteria kryterium ceny (KC): 60 %
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)