Dostawa 20 sztuk materacy przeciwodleżynowych

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545397-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391431124
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 20 sztuk materacy przeciwodleżynowych dla USK im. WAM w Łodzi

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03a44e8d-6d02-41fb-a2b1-93261d9bb335
Biuletyn 545397-N-2017
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Regon 47120816400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 113
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90549
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6393452, 6393458,
Zamawiajacy fax 426 393 452
Zamawiajacy email zamowienia.skwam@wp.pl,
Adres strony url http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 20 sztuk materacy przeciwodleżynowych
Numer referencyjny 258/PN/ZP/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa 20 sztuk materacy przeciwodleżynowych dla USK im. WAM w Łodzi
Cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow By warunek został spełniony wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż- 25 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązania określone w rozdziale VI SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału. 2. „Formularz Cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. - należy przedstawić w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 PZP oraz: 1. gdy wystąpi przejściowy brak towaru, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że zostanie zaoferowany towar zamienny, o nie gorszych parametrach jakościowych w porównaniu do towaru objętego umową; 2. gdy Wykonawca zaoferuje towar nowszej generacji, o lepszych parametrach jakościowych w porównaniu do materiału objętego umową; 3. gdy zmienią się przepisy prawa w zakresie objętym umową; 4. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)