Dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej. ZP/BZP/113/2017

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545402-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej.
W zakres przedmiotowej dostawy wchodzi :
1.1.Dostawa 2 sztuk audio odtwarzaczy-DECKI CYFROWE- ODTWARZACZE MUZYKI PRZEZNACZONE DO JEJ MIKSOWANIA PRZEZ MUZYKÓW
1.2. Dostawa 1 sztuki audio odtwarzacza CD;
1.3. Dostawa 4 sztuk (par) słuchawek studyjnych;
1.4.Dostawa 2 sztuk nagrywarek;
1.5. Dostawa 2 sztuk - sprzętu elektronicznego, RTV, podzespołów elektronicznych, akcesoriów audio- (osłony)- GĄBKI DO MIKROFONÓW
1.6. Dostawa 8 sztuk - sprzętu elektronicznego, RTV, podzespołów elektronicznych, akcesoriów audio- (osłony)- GĄBKI DO MIKROFONÓW
1.7. Dostawa 1 sztuki radioodbiornika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty w SIWZ. Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia jest zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment – stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e4e5ab0-50d8-4c99-b6ea-b59eeea0c8e7
Biuletyn 545402-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32,
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl,
Adres strony url www.przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, 50-372 Wrocław, bud. A5, pokój 409.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej. ZP/BZP/113/2017
Numer referencyjny ZP/BZP/113/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów studyjnych na potrzeby Akademickiego Radia LUZ Politechniki Wrocławskiej. W zakres przedmiotowej dostawy wchodzi : 1.1.Dostawa 2 sztuk audio odtwarzaczy-DECKI CYFROWE- ODTWARZACZE MUZYKI PRZEZNACZONE DO JEJ MIKSOWANIA PRZEZ MUZYKÓW 1.2. Dostawa 1 sztuki audio odtwarzacza CD; 1.3. Dostawa 4 sztuk (par) słuchawek studyjnych; 1.4.Dostawa 2 sztuk nagrywarek; 1.5. Dostawa 2 sztuk - sprzętu elektronicznego, RTV, podzespołów elektronicznych, akcesoriów audio- (osłony)- GĄBKI DO MIKROFONÓW 1.6. Dostawa 8 sztuk - sprzętu elektronicznego, RTV, podzespołów elektronicznych, akcesoriów audio- (osłony)- GĄBKI DO MIKROFONÓW 1.7. Dostawa 1 sztuki radioodbiornika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty w SIWZ. Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia jest zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment – stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych.
Cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow do 21 dni od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1)Formularz Ofertowy Wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie wymienione w rozdz. V pkt 1.1 SIWZ – Załącznik nr 2 3)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ); 4)(jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zamieścił projekty umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego: Załącznik nr 4. 2.Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych niżej. 3.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych Przedmiotu Umowy – przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć przedłużenia terminów realizacji Umowy, ani zwiększenia Wynagrodzenia – w przypadku gdy wystąpi: 1) niedostępność na rynku asortymentu wskazanego w Umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu, 2) pojawienie się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, 3) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zamiany obowiązującego prawa. 3.Wszystkie zmiany lub uzupełnienia Umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych identyfikacyjnych i kontaktowych Stron (np. nazwy, siedziby, adresu, danych telekomunikacyjnych), zmiana numerów rachunków bankowych ani zmiana osób wskazanych w Umowie.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarantowany czas usunięcia awarii/usterki ( naprawy) - (Gczn)
Znaczenie 13,00
  
Kryteria Cena ogółem brutto (C)
Znaczenie 73,00
  
Kryteria Skrócenie czasu reakcji na usunięcie awarii/usterki - (Sczr)
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Gwarancja (czas trwania, wydłużenie okresu gwarancji) – (G)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)