GuidZP400 |
edf2694a-8d94-432b-9e8c-20aaee731844
|
Biuletyn |
545028-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałbińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-nowasol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-nowasol.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, ul. T. Chałubińskiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa sterylnych jednorazowych szczoteczek do czyszczenia przedramion i rąk w strefach wysokiego ryzyka na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
Numer referencyjny |
DZP 280-76/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa sterylnych jednorazowych szczoteczek do czyszczenia przedramion i rąk w strefach wysokiego ryzyka na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje jedną dostawę przedmiotu zamówienia na kwotę – 20 000,00 brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje jedną dostawę na przedmiot zamówienia na kwotę brutto- 20 000,00 zł wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiedni Certyfikat dopuszczający wprowadzenie do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne (okazane na każde żądanie Zamawiającego).
2 Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010r.
o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) - odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych, o których mowa w art. 23 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jako normę, zharmonizowanymi z dyrektywą lub oświadczenie o ich posiadaniu i dostarczeniu na każde żądanie Zamawiającego.
3 Katalog/karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanego produktu wraz
z nazwą producenta i numerem katalogowym z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji zamówienia dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 do SIWZ
3. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 9.2, ppkt.1) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów- jeśli dotyczy.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - jeśli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z zapisami treści par. 9 projektu umowy
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|