GuidZP400 |
a327d9de-53d0-4feb-b599-c6616c4d962c
|
Biuletyn |
545376-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wołomin
|
Regon |
1326964000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołomin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 633 000,
|
Zamawiajacy fax |
227 633 066
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wolomin.org,
|
Adres strony url |
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA SPRZĘTU DLA OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.21.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu dla Ochotniczych Straży Pożarnych zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie: co najmniej jedną dostawę sprzętu dla jednostek PSP/OSP , o wartości minimum 80 000,00 zł (brutto),
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; (załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|