DOSTAWA SPRZĘTU / WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „ODKRYWCZO, EKSPERYMENTALNIE I AKTYWNIE” – NOWA JAKOŚĆ NAUCZANIA I KSZTAŁTOWANIA POSTAW W GIMNAZJUM NR 2 IM. M. KOPERNIKA W TURKU

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Turku
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545087-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy / -ów w zakresie realizacji zamówienia polegającego na dostawie sprzętu / wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku, z podziałem na 3 pakiety w odniesieniu do następujących trzech części zamówienia:

PAKIET 1: DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ /CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA/:mikroskopy optyczne – 3 szt., mikroskopy terenowe – 3szt., wagi laboratoryjne – 3 szt., zestawy preparacyjne – 3 zestawy, lornetki – 3 szt.
PAKIET 2: DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ / CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA/: bryły geometryczne -1 zestaw, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – 1 szt., siatki brył i figur geometrycznych – 1 pakiet, bryły nieregularne – 1 zestaw, zestaw miar – 1 zestaw, zestaw przyrządów do mierzenia jednostek i objętości – 1 zestaw.
PAKIET 3: POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI / CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA/: zestaw pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z pakietów, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 021efe17-cc5e-425a-acd6-048d8a63c810
Biuletyn 545087-N-2017
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Miasta Turku
Regon 52658700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kaliska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Turek
Zamawiajacy kod pocztowy 62700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 063 289 61 00,
Zamawiajacy fax 063 289 61 11
Zamawiajacy email zamowienia@miastoturek.pl,
Adres strony url http://www.bip.miastoturek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.2.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, projekt: „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw uczniów w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.miastoturek.pl/list.php?sid=ce872af7f69ecaebe06485660db79df2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.miastoturek.pl/list.php?sid=ce872af7f69ecaebe06485660db79df2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera). Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU / WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „ODKRYWCZO, EKSPERYMENTALNIE I AKTYWNIE” – NOWA JAKOŚĆ NAUCZANIA I KSZTAŁTOWANIA POSTAW W GIMNAZJUM NR 2 IM. M. KOPERNIKA W TURKU
Numer referencyjny GIN.271.42.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy / -ów w zakresie realizacji zamówienia polegającego na dostawie sprzętu / wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku, z podziałem na 3 pakiety w odniesieniu do następujących trzech części zamówienia: PAKIET 1: DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ /CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA/:mikroskopy optyczne – 3 szt., mikroskopy terenowe – 3szt., wagi laboratoryjne – 3 szt., zestawy preparacyjne – 3 zestawy, lornetki – 3 szt. PAKIET 2: DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ / CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA/: bryły geometryczne -1 zestaw, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – 1 szt., siatki brył i figur geometrycznych – 1 pakiet, bryły nieregularne – 1 zestaw, zestaw miar – 1 zestaw, zestaw przyrządów do mierzenia jednostek i objętości – 1 zestaw. PAKIET 3: POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI / CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA/: zestaw pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z pakietów, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1)-3) uPzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1)-3) uPzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1)-3) uPzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 3. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Powyższe oświadczenia wykonawca powinien złożyć w oryginale, według wzorcowego formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego wyżej w punkcie 4., składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zastosowaniem terminu o którym mowa w punkcie 5.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1)-3) uPzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy, foldery, prospekty techniczne, fotografie lub inne podobnego rodzaju materiały - w celu potwierdzenia, że oferowany przez wykonawcę w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3 (w zależności od ilości części zamówienia na które wykonawca składa ofertę) przedmiot zamówienia odpowiada, co najmniej minimalnym wymaganiom / opisom określonym przez zamawiającego dla poszczególnych pakietów w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, według wzorcowego formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy z wykonawcami, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, złożyli odrębne oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) w razie zaistnienia po stronie zamawiającego okoliczności spowodowanych w szczególności sytuacją finansową, zdolnością płatniczą, warunkami organizacyjnymi lub innymi okolicznościami. które były niemożliwe do przewidzenia przed zawarciem umowy – w tych okolicznościach zmianie może ulec termin realizacji umowy, b) w razie zaistnienia niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności o charakterze administracyjnym, prawnym lub technicznym, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących okresowym ograniczeniem możliwości należytego wykonania umowy – w tych okolicznościach zmianie może ulec termin realizacji umowy. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę umowy inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji wprowadzenia zmiany, b) uzasadnienie wprowadzanej zmiany, c) opis wpływu zmiany na termin wykonani umowy. W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną wysokość stawek podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Osoby uprawnione ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: 1.Aleksander Kwiecień, Małgorzata Wojtczak: tel. 63 289 61 81, 63 289 61 87, faks 63 289 61 59, pokój nr 20 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia 2.Zbigniew Misiek, Krzysztof Grzelka: tel. 63 289 61 17, faks 63 289 61 59, pokój nr 2 – Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59 – w sprawach dotyczących procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego W ramach informacji telefonicznych zamawiający nie udziela wykonawcom oficjalnych informacji mających na celu wyjaśnienie treści SIWZ, udzielane są jedynie informacje o charakterze organizacyjnym.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis PAKIET 1: DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ: mikroskopy optyczne – 3 szt., mikroskopy terenowe – 3 szt., wagi laboratoryjne – 3 szt., zestawy preparacyjne – 3 zestawy, lornetki – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis PAKIET 2: DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ: bryły geometryczne -1 zestaw, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – 1 szt., siatki brył i figur geometrycznych – 1 pakiet, bryły nieregularne – 1 zestaw, zestaw miar – 1 zestaw, zestaw przyrządów do mierzenia jednostek i objętości – 1 zestaw.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis PAKIET 3: POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI: zestaw pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Przedłużenie terminu płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)