Dostawa sprzętu komputerowego /Część nr 1/oraz systemu bezpieczeństwa UTM /Część nr 2/ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Powiat Piotrkowski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545071-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz systemu bezpieczeństwa UTM na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
3.2 Zamówienie podzielone jest na 2 Części:
• Część nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego /komputery, monitory, notebook/
• Część nr 2 – Dostawa systemu bezpieczeństwa UTM
3.3 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 7/Część nr 1/ i Załączniku nr 8 /Część nr 2/ do SIWZ.
3.4 Serwisy i licencje
3.4.1 W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy licencje aktywacyjne dla wszystkich wymienionych funkcjonalności, upoważniające do używania funkcji oraz pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez okres 1 roku.
3.5 Gwarancja oraz wsparcie:
3.5.1 System powinien być objęty serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy, realizowanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości. W przypadku, gdy producent nie posiada na terenie Rzeczpospolitej Polskiej własnego centrum serwisowego, oferent winien przedłożyć dokument producenta, który wskazuje podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3.5.2 Gwarancja/AHB/SOS: System powinien być objęty rozszerzonym serwisem gwarantującym udostępnienie oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy sprzętu w Następnym Dniu Roboczym /w ciągu 8 godzin/, realizowanym przez producenta rozwiązania lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, w zakresie serwisu gwarancyjnego, mającego swoją siedzibę na terenie Polski.
3.5.3 Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane w trybie 8x5 / 24x7 przez dedykowany serwisowy moduł internetowy oraz infolinię 8x5 /24x7.
3.5.4 Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji producenta sprzętu.
3.5.5 Z dostawą sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument wydany przez producenta lub jego polskiego przedstawiciela, potwierdzający, że sprzęt jest nowy (potwierdzająca data produkcji), pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucji, pochodzi z bieżącej produkcji i objęty jest wsparciem serwisowym producenta przez okres wymagany w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 579469c1-6c83-4cef-9cf0-490a0683b8c5
Biuletyn 545071-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Piotrkowski
Regon 59064841600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 732 88 00,
Zamawiajacy fax 44 732 88 03
Zamawiajacy email przetargi@powiat-piotrkowski.pl,
Adres strony url www.powiat-piotrkowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016r., poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Dąbrowskiego 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego /Część nr 1/oraz systemu bezpieczeństwa UTM /Część nr 2/ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer referencyjny IM.272.36.2017.AZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz systemu bezpieczeństwa UTM na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim. 3.2 Zamówienie podzielone jest na 2 Części: • Część nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego /komputery, monitory, notebook/ • Część nr 2 – Dostawa systemu bezpieczeństwa UTM 3.3 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 7/Część nr 1/ i Załączniku nr 8 /Część nr 2/ do SIWZ. 3.4 Serwisy i licencje 3.4.1 W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy licencje aktywacyjne dla wszystkich wymienionych funkcjonalności, upoważniające do używania funkcji oraz pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez okres 1 roku. 3.5 Gwarancja oraz wsparcie: 3.5.1 System powinien być objęty serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy, realizowanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości. W przypadku, gdy producent nie posiada na terenie Rzeczpospolitej Polskiej własnego centrum serwisowego, oferent winien przedłożyć dokument producenta, który wskazuje podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3.5.2 Gwarancja/AHB/SOS: System powinien być objęty rozszerzonym serwisem gwarantującym udostępnienie oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy sprzętu w Następnym Dniu Roboczym /w ciągu 8 godzin/, realizowanym przez producenta rozwiązania lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, w zakresie serwisu gwarancyjnego, mającego swoją siedzibę na terenie Polski. 3.5.3 Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane w trybie 8x5 / 24x7 przez dedykowany serwisowy moduł internetowy oraz infolinię 8x5 /24x7. 3.5.4 Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji producenta sprzętu. 3.5.5 Z dostawą sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument wydany przez producenta lub jego polskiego przedstawiciela, potwierdzający, że sprzęt jest nowy (potwierdzająca data produkcji), pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucji, pochodzi z bieżącej produkcji i objęty jest wsparciem serwisowym producenta przez okres wymagany w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.1.3.1 Wykonawca winien wykazać, że zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu odpowiadającą rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę – o wartości brutto nie niższej niż kwota wskazana poniżej: • Część nr 1 – wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż 30.000 brutto • Część nr 2 – wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż 8.000 brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 7.4.1.1 Wykaz dostaw lub usług (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz: załączy dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane niewcześnie niż 3 miesiące4 przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.5.1 Aktualne foldery, opisy techniczne, fotografie, karty charakterystyki lub karty techniczne lub instrukcjie obsługi lub foldery/ulotki informacyjne, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanych urządzeń, wymagane i określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ /Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/
Czy wadium 1
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 9.1.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 13.07.2017 r. do godz. 10: 00 w następującej wysokości: • Część nr 1 - 1.000, 00 zł (słownie tysiąc złotych 00/100). • Część nr 2 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w tej części. 9.1.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BANK BGŻ BNP PARIBAS S.A. w Warszawie Oddział w Piotrkowie Tryb. nr rachunku: 66 2030 0045 1110 0000 0026 3630 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: WYKONANIE ZADANIA PN.: „Dostawa sprzętu komputerowego /Część nr 1/na potrzeby realizacji projektu pn. „Wdrożenie i rozwój infrastruktury informacji przestrzennej w celu świadczenia e-usług w Powiecie Piotrkowskim” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.1.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4 Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Wydziału Inwestycji, Mienia i Rozwoju Powiatu Starostwa Powiatowego/Ul. Sienkiewicza 16A do pokoju nr 318, III p./ przed terminem składania ofert/. 9.1.5 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 9.1.6 Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 15.4 Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego /komputery, monitory, notebook
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 7/Część nr 1/ do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa systemu bezpieczeństwa UTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – został zawarty w Załączniku nr 8 /Część nr 2/ do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)