Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach tj: część I - urządzenie wielofunkcyjne (A3 - 5 sztuk, A4 - 1 sztuka) część II projektor z tablicą interaktywną (6 sztuk).

Publication date 2017-07-05
End date 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych Nr3 im. Adama Kocura w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543536-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302321108, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia



1) Opis przedmiotu zamówienia :

„Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach tj
Część I - urządzenie wielofunkcyjne (A3 - 5 sztuk, A4 - 1 sztuka)
część II projektor z tablicą interaktywną (6 sztuk)”.
.

Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach projektu „ Nauczycielem wszystkiego jest praktyka – modernizacja bazy warsztatowo dydaktycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Nr projektu WND-RPSL.12.02.01-24-046B/16-001


2) Wykonawca winien w zakresie I części zamówienia wyposażyć stanowiska nauczycielskie w laserowe w urządzenie wielofunkcyjne w sześciu pracowniach tj :
i. elektrotechniki i elektroniki - 1 zestaw A3
ii. instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych - 1 zestaw, A3
iii. montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych - 1 zestaw, A4
iv. warsztaty szkolne - 1 zestaw, A3
v. mechatroniki, maszyn górniczych - 1 zestaw, A3
vi. komputerowa i eksploatacji złóż - 1 zestaw A3



w zakresie II części zamówienia Wykonawca winien w sześciu pracowniach j.w. wyposażyć stanowiska nauczycielskie w projektor z tablicą interaktywną .
W ramach każdej z części zamówienia winien wykonywać bezpłatnie wszystkie konserwacje zgodnie ze wymaganiami producenta przez okres gwarancji.
Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy oznakowany symbolem CE oraz indywidualnym numerem seryjnym,

3) Szczegółowy zakres prac określa:
a) projekt umowy ( załącznik nr 6a i 6b do SIWZ)
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ).


Dodatkowe informacje

GuidZP400 98bd5cbe-dfba-4649-b7bb-308f8d5399b2
Biuletyn 543536-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych Nr3 im. Adama Kocura w Katowicach
Regon 000024288
Zamawiajacy adres ulica Szopienicka
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-395
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322557225,
Zamawiajacy fax 322557225
Zamawiajacy email dyrektor@zsz3.pl, sekretariat@zsz3.pl
Adres strony url http://www.zsz3.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nauczycielem wszystkiego jest praktyka – modernizacja bazy warsztatowo dydaktycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr projektu WND-RPSL.12.02.01-24-046B/16-001
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsz3.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsz3.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura , 40-395 Katowice, ul. Szopienicka 66
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach tj: część I - urządzenie wielofunkcyjne (A3 - 5 sztuk, A4 - 1 sztuka) część II projektor z tablicą interaktywną (6 sztuk).
Numer referencyjny 4/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Opis przedmiotu zamówienia : „Wyposażenie stanowisk nauczycielskich w 6 pracowniach Zespołu szkół Zawodowych nr 3 w Katowicach tj Część I - urządzenie wielofunkcyjne (A3 - 5 sztuk, A4 - 1 sztuka) część II projektor z tablicą interaktywną (6 sztuk)”. . Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach projektu „ Nauczycielem wszystkiego jest praktyka – modernizacja bazy warsztatowo dydaktycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr projektu WND-RPSL.12.02.01-24-046B/16-001 2) Wykonawca winien w zakresie I części zamówienia wyposażyć stanowiska nauczycielskie w laserowe w urządzenie wielofunkcyjne w sześciu pracowniach tj : i. elektrotechniki i elektroniki - 1 zestaw A3 ii. instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych - 1 zestaw, A3 iii. montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych - 1 zestaw, A4 iv. warsztaty szkolne - 1 zestaw, A3 v. mechatroniki, maszyn górniczych - 1 zestaw, A3 vi. komputerowa i eksploatacji złóż - 1 zestaw A3 w zakresie II części zamówienia Wykonawca winien w sześciu pracowniach j.w. wyposażyć stanowiska nauczycielskie w projektor z tablicą interaktywną . W ramach każdej z części zamówienia winien wykonywać bezpłatnie wszystkie konserwacje zgodnie ze wymaganiami producenta przez okres gwarancji. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy oznakowany symbolem CE oraz indywidualnym numerem seryjnym, 3) Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy ( załącznik nr 6a i 6b do SIWZ) b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki tj: Dla I części zamówienia wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min jedną dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 10 tyś PLN. Dla II części zamówienia wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min jedną dostawę projektorów z tablicą interaktywną o wartości 10 tys PLN 2. W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty ( dla każdej części zamówienia) w szczególności: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego tj Pełen opis oferowanych urządzeń wraz z kartą katalogową producenta potwierdzającą zgodność zaproponowanych urządzeń ze wymaganiami określonymi w specyfikacji .
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5. Pkt 1, 2 i 4 ustawy. 4) W przypadku gdy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 45 pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 45.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony w terminie jak określono w pkt. 46. 4. Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). a) jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy Wykonawca winien wskazać miejsce dostępności tych dokumentów (np. podać nazwę postepowania i wydział prowadzący postępowanie). b) jeśli w/w dokumenty można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w formie elektronicznej to wykonawca na druku oferty wskaże pod jakimi określonymi adresami sa one dostępne. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 687 j.t.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 584 j.t.). 7. W przypadku, gdy dokumenty w języku obcym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wówczas Zamawiający wymaga przedstawienia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Uwaga. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 35 SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowania w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5) Pełen opis oferowanych urządzeń wraz z kartą katalogową producenta potwierdzającą zgodność zaproponowanych urządzeń ze wymaganiami określonymi w specyfikacji . II. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac; b) nastąpią zmiany w zakresie opodatkowania lub stawki podatku VAT, c) zmiana terminu wykonania umowy – jeżeli niedochowanie tego terminu jest następstwem wystąpienia czynników obiektywnych lub niezależnych od stron, w tym siły wyższej – o okres przez który niemożliwa była realizacja umowy wynikający z zaistnienia w/w przesłanek. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - urządzenie wielofunkcyjne (A3 - 5 sztuk, A4 - 1 sztuka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1) Do porównania i oceny ofert w kryterium „cena ofertowa” stosowany będzie wzór: X_c=C_n/C_ob ∙100∙znaczenie 60% gdzie: Cn– najniższa cena oferowana brutto, Cob – cena brutto oferty badanej. 2) Dodatkowy czas gwarancji – 20% Do porównania i oceny ofert w kryterium „Dodatkowy czas gwarancji” stosowana będzie poniższa punktacja : Za każdy zaoferowane dodatkowe 12 miesięcy gwarancji Wykonawca otrzyma 25 pkt Wymaga się, aby czas podany jako „dodatkowy czas gwarancji” nie był dłuższy niż 48 miesięcy . Wykonawca wskazujący dodatkowy termin gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 punktów przemnożonych przez wagę tego kryterium Dla i części zamówią 100 pkt x 20% = 20 pkt. Dla II części zamówią 100 pkt x 40% = 40 pkt. Wykonawca, który w druku oferty w pkt nr 5 „ Udzielam dodatkowej gwarancji na okres ……… miesięcy” wpisze cyfrę „0 miesięcy ” lub nic nie wpisze otrzyma w tym kryterium. 0 punktów Otrzymanie 0 pkt nie spowoduje odrzucenia oferty. 3) konfiguracja sprzętowa urządzenia wielofunkcyjnego 20% ( dla I części zamówienia ) Do porównania i oceny ofert w kryterium „konfiguracja sprzętowa urządzeń wielofunkcyjnych ” stosowana będzie poniższa punktacja : Jeśli wykonawca zaproponuje urządzenie wielofunkcyjne A3 w którym szybkość drukowania w czerni będzie powyżej 25 str otrzyma 25 PKT Jeśli wykonawca zaproponuje urządzenie wielofunkcyjne A4 w którym szybkość drukowania w czerni będzie powyżej 25 str otrzyma 25 PKT Jeśli wykonawca zaproponuje urządzenie wielofunkcyjne A3 w którym Czas wydruku pierwszej strony będzie powyżej 15 s otrzyma 25PKT Jeśli wykonawca zaproponuje urządzenie wielofunkcyjne A4 w którym Czas wydruku pierwszej strony będzie powyżej 15 s otrzyma 25 PKT W kryterium tym wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt przemnożonych przez wagę tego kryterium 20% = 20 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu wartości punktowej wszystkich kryteriów.
Zalacznik krotki opis Wykonawca winien w zakresie I części zamówienia wyposażyć stanowiska nauczycielskie w laserowe w urządzenie wielofunkcyjne w sześciu pracowniach tj : i. elektrotechniki i elektroniki - 1 zestaw A3 ii. instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych - 1 zestaw, A3 iii. montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych - 1 zestaw, A4 iv. warsztaty szkolne - 1 zestaw, A3 v. mechatroniki, maszyn górniczych - 1 zestaw, A3 vi. komputerowa i eksploatacji złóż - 1 zestaw A3 Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy ( załącznik nr 6a i 6b do SIWZ) b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II projektor z tablicą interaktywną (6 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową : Dla II części zamówienia 1) cena ofertowa 60% 2) Dodatkowy czas gwarancji 40 % 2. Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów. Do porównania i oceny ofert w kryterium „cena ofertowa” stosowany będzie wzór: X_c=C_n/C_ob ∙100∙znaczenie 60% gdzie: Cn– najniższa cena oferowana brutto, Cob – cena brutto oferty badanej. 2) Dodatkowy czas gwarancji – 40% Do porównania i oceny ofert w kryterium „Dodatkowy czas gwarancji” stosowana będzie poniższa punktacja : Za każdy zaoferowane dodatkowe 12 miesięcy gwarancji Wykonawca otrzyma 25 pkt Wymaga się, aby czas podany jako „dodatkowy czas gwarancji” nie był dłuższy niż 48 miesięcy . Wykonawca wskazujący dodatkowy termin gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 punktów przemnożonych przez wagę tego kryterium Dla i części zamówią 100 pkt x 20% = 20 pkt. Dla II części zamówią 100 pkt x 40% = 40 pkt. Wykonawca, który w druku oferty w pkt nr 5 „ Udzielam dodatkowej gwarancji na okres ……… miesięcy” wpisze cyfrę „0 miesięcy ” lub nic nie wpisze otrzyma w tym kryterium. 0 punktów Otrzymanie 0 pkt nie spowoduje odrzucenia oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu wartości punktowej wszystkich kryteriów.
Zalacznik krotki opis w zakresie II części zamówienia Wykonawca winien w sześciu pracowniach j.w. wyposażyć stanowiska nauczycielskie w projektor z tablicą interaktywną . W ramach każdej z części zamówienia winien wykonywać bezpłatnie wszystkie konserwacje zgodnie ze wymaganiami producenta przez okres gwarancji. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy oznakowany symbolem CE oraz indywidualnym numerem seryjnym, 3) Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy ( załącznik nr 6a i 6b do SIWZ) b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)