GuidZP400 |
e09526e8-3b39-45e6-a7fb-bf5528ae321b
|
Biuletyn |
547514-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
|
Regon |
30456200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stargard Szczeciński
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
73-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 578 92 22,
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@zozstargard.pl,
|
Adres strony url |
www.zozstargard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozstargard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony nr 19/n/do/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający dodatkowo żąda załączenia przez wykonawców do oferty: wypełnionego i podpisanego przez oferenta załącznika „A” – opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy w wersji pisemnej. Niedołączenie do oferty tego dokumentu, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymogów SIWZ.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron;
b) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c) zaprzestania produkcji zaoferowanych produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dostawę określonych produktów, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy poprzez określenie innego towaru, zatwierdzonego przez Zamawiającego, do dostawy którego zobowiązany będzie Wykonawca, przy czym towar zamienny powinien posiadać parametry nie gorsze od towaru pierwotnego i cenę jednostkową nie wyższą niż dotychczasowa,
d) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|