GuidZP400 |
b6bae467-ee92-433d-aafc-5a1f672b0dee
|
Biuletyn |
547541-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
33225100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości 188/192
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 579-03-66, 579-02-74,
|
Zamawiajacy fax |
(022) 579-03-74
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uprp.pl,
|
Adres strony url |
www.uprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uprp.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Dostawa komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych” Nr sprawy BG-II/211/17/2017 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych
|
Numer referencyjny |
BG-II.211.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup 80 szt. komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym jako zamówienie podstawowe i do 20 szt. jako prawo opcji oraz 9 szt. monitorów graficznych jako zamówienie podstawowe i do 3 szt. jako prawo opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
1. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia na rzecz Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny oferty brutto). Zabezpieczenie będzie wniesione w jednej z następujących form:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniach, o których mowa w art. 148 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, 00-950 Warszawa al. Niepodległości 188/192
Bank Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa,
Nr 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216
z adnotacją:
„Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na
Dostawę komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych”
nr sprawy BG-II/211/17/2017
3. Zwrot wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zabezpieczenie to nie zostanie zarachowane na pokrycie roszczeń Zamawiającego, nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
4. W przypadku ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, zwanej dalej „gwarancją,” warunki gwarancji oraz bank/ubezpieczyciel powinny być uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego.
5. Gwarancję stanowić powinno nieodwołalne zobowiązanie banku / ubezpieczyciela, do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie kwot kar umownych lub odszkodowań, należnych od Wykonawcy w związku z niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem całości lub części obowiązków wynikających z Umowy. Zobowiązanie wynikające dla banku / ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o czas, przez który służyć będą Zamawiającemu przeciwko Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi za wady.
6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form wymienionych w pkt 1, przy czym zmiana ta może być dokonana wyłącznie z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy:
1. zajdzie konieczność dostarczenia innego Sprzętu (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowana zakończeniem produkcji towarów lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie,
2. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
3. niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zakup jest finansowany ze środków Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) na podstawie porozumienia o współpracy pomiędzy EUIPO a Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej
|