Dostawa komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547541-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 80 szt. komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym jako zamówienie podstawowe i do 20 szt. jako prawo opcji oraz 9 szt. monitorów graficznych jako zamówienie podstawowe i do 3 szt. jako prawo opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6bae467-ee92-433d-aafc-5a1f672b0dee
Biuletyn 547541-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Regon 33225100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości 188/192
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 579-03-66, 579-02-74,
Zamawiajacy fax (022) 579-03-74
Zamawiajacy email przetargi@uprp.pl,
Adres strony url www.uprp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uprp.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Dostawa komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych” Nr sprawy BG-II/211/17/2017 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych
Numer referencyjny BG-II.211.17.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup 80 szt. komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym jako zamówienie podstawowe i do 20 szt. jako prawo opcji oraz 9 szt. monitorów graficznych jako zamówienie podstawowe i do 3 szt. jako prawo opcji.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 1. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia na rzecz Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny oferty brutto). Zabezpieczenie będzie wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach, o których mowa w art. 148 ust. 1 pkt 5 ustawy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, 00-950 Warszawa al. Niepodległości 188/192 Bank Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa, Nr 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216 z adnotacją: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na Dostawę komputerów z oprogramowaniem oraz monitorów graficznych” nr sprawy BG-II/211/17/2017 3. Zwrot wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zabezpieczenie to nie zostanie zarachowane na pokrycie roszczeń Zamawiającego, nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 4. W przypadku ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, zwanej dalej „gwarancją,” warunki gwarancji oraz bank/ubezpieczyciel powinny być uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego. 5. Gwarancję stanowić powinno nieodwołalne zobowiązanie banku / ubezpieczyciela, do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie kwot kar umownych lub odszkodowań, należnych od Wykonawcy w związku z niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem całości lub części obowiązków wynikających z Umowy. Zobowiązanie wynikające dla banku / ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o czas, przez który służyć będą Zamawiającemu przeciwko Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. 6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form wymienionych w pkt 1, przy czym zmiana ta może być dokonana wyłącznie z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1. zajdzie konieczność dostarczenia innego Sprzętu (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowana zakończeniem produkcji towarów lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie, 2. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 3. niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zakup jest finansowany ze środków Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) na podstawie porozumienia o współpracy pomiędzy EUIPO a Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)