dostawa komputerów, oprogramowania i drukarki

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Końskowola
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547407-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302133008, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów, oprogramowania biurowego oraz drukarki:
1.1 zadanie nr 1 – dostawa 10 fabrycznie nowych komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do niniejszej SIWZ.
1.2 zadanie nr 2 – dostawa 5 komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do niniejszej SIWZ.
1.3 zadanie nr 3 – dostawa 15 pakietów oprogramowania biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do niniejszej SIWZ.
1.4 zadanie nr 4 – dostawa 1 drukarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania w formularzu ofertowym firm tych podwykonawców. Brak takiej informacji będzie oznaczać, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie.
3. Kod PCV: 30213100-6 – komputery przenośne, 48000000-8 – pakiety oprogramowania, 30213300-8 – komputer biurkowy, 30232110-8 – drukarki laserowe
4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu w SIWZ w którym użyto znaku towarowego, nazwy kub pochodzenia. Za równoważny produkt zamawiający uzna produkt o cechach, parametrach zgodnych lub lepszych niż określone w SIWZ. Oferując produkt równoważny wykonawca musi przedstawić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów opisanych przez zamawiającego z parametrami oferowanymi przez wykonawcę jako równoważne.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie tj. transport, wniesienie i rozładowania na własny koszt do siedziby zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d54747b-966d-4b1b-9314-8f9197956d72
Biuletyn 547407-N-2017
Zamawiajacy nazwa Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Regon 420446100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pożowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Końskowola
Zamawiajacy kod pocztowy 24130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 816 285,
Zamawiajacy fax 818 816 663
Zamawiajacy email kkopinska@wodr.konskowola.pl,
Adres strony url www.wodr.konskowola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wodr.konskowola.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wodr.konskowola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola
Nazwa nadana zamowieniu dostawa komputerów, oprogramowania i drukarki
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów, oprogramowania biurowego oraz drukarki: 1.1 zadanie nr 1 – dostawa 10 fabrycznie nowych komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do niniejszej SIWZ. 1.2 zadanie nr 2 – dostawa 5 komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do niniejszej SIWZ. 1.3 zadanie nr 3 – dostawa 15 pakietów oprogramowania biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do niniejszej SIWZ. 1.4 zadanie nr 4 – dostawa 1 drukarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania w formularzu ofertowym firm tych podwykonawców. Brak takiej informacji będzie oznaczać, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie. 3. Kod PCV: 30213100-6 – komputery przenośne, 48000000-8 – pakiety oprogramowania, 30213300-8 – komputer biurkowy, 30232110-8 – drukarki laserowe 4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu w SIWZ w którym użyto znaku towarowego, nazwy kub pochodzenia. Za równoważny produkt zamawiający uzna produkt o cechach, parametrach zgodnych lub lepszych niż określone w SIWZ. Oferując produkt równoważny wykonawca musi przedstawić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów opisanych przez zamawiającego z parametrami oferowanymi przez wykonawcę jako równoważne. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie tj. transport, wniesienie i rozładowania na własny koszt do siedziby zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3.1 określone w art. 25 ust. 1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3.2 określone w art. 25 ust. 1 ustawy: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3 określone w art. 25 ust. 1 ustawy: zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zadanie nr 1 a. certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu, b. deklaracja zgodności CE, c. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, d. potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo’d Products List na daną platformę systemową, e. potwierdzenie certyfikat EnergyStar 6.1, f. potwierdzenie, że głośność jednostki centralnej mierzona z pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 20 dB, g. ważny Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD. Certyfikat potwierdzony wydrukiem ze strony www.epeat.net . Zadanie nr 2 a. certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, b. deklaracja zgodności CE, c. certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie: http://tco.brightly.se/pls/nvp/!tco_search – załączyć wydruk z strony, d. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, e. potwierdzenie, że sprzęt spełnia wymogi certyfikatu EnergyStar 6.0, f. wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
Inne dokumenty niewymienione nKażdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. Oświadczenie złożone musi być w formie oryginału – nie ma możliwości przesłania go faksem lub jako skan e-mailem
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; 2. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 3. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4. zaistnienia okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 6. wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 10 fabrycznie nowych komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis dostawa 10 fabrycznie nowych komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 5 komputerów stacjonarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis dostawa 5 komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 15 pakietów oprogramowania biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis dostawa 15 pakietów oprogramowania biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)