Dostawa akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547278-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie akcesoriów do lokalizacji wg załącznika lista dystrybucyjna (dotyczy części I i II).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) zawierają opisy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I i II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e76fd446-0ce8-4c16-8a6c-595eae324d43
Biuletyn 547278-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Regon 32385500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hejmowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 62 83 004,
Zamawiajacy fax 61 62 83 035
Zamawiajacy email inwest@SOP.internetdsl.pl,
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych
Numer referencyjny ZP-226-8/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie akcesoriów do lokalizacji wg załącznika lista dystrybucyjna (dotyczy części I i II). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) zawierają opisy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I i II.
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Opis spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opis spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dwie dostawy akcesoriów komputerowych lub sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami za min: dla części I -90 000,00 zł brutto każda dla części II – 22 000,00 zł brutto każda Wykonawca może okazać się tym samym doświadczeniem w zakresie każdej części zamówienia. Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją trzech wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie trzech wymaganych usług. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Czy wadium 1
Wadium 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I 3 076 zł (trzy tysiące siedemdziesiąt sześć złotych 00/100) Część II 704 zł (siedemset cztery złote) Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdej części zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia, wybranych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiej części zamówienia wadium dotyczy. W przypadku niezgodności sumy kwot wniesionego wadium z ilością części zamówienia, na które wykonawca złożył oferty oraz braku możliwości jednoznacznego przypisania wadium do poszczególnych części oferty, oferta wykonawcy zostanie odrzucona
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostarczenie akcesoriów informatycznych w tym dedykowanych pamięci Ram do serwerów, dedykowanych dysków twardych do macierzy, dla Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Hejmowskiego2, 61-736 Poznań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część I dostawa akcesoriów informatycznych w tym dedykowanych pamięci Ram do serwerów, dedykowanych dysków twardych do macierzy, dla Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Hejmowskiego2, 61-736 Poznań, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik nr 1 stanowiący integralną część umowy, do siedziby Zamawiającego : Sąd Okręgowy w Poznaniu, Ul. Hejmowskiego 2, 61-745 Poznań; (magazyn sprzętu).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów informatycznych w tym m.in. dysków twardych, pamięci RAM, klawiatur , myszy, czytników kodów kreskowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Część II dostawa akcesoriów informatycznych w tym m.in. dysków twardych, pamięci RAM, klawiatur , myszy, czytników kodów kreskowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Hejmowskiego2, 61-736 Poznań, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ, do siedziby Zamawiającego : Sąd Okręgowy w Poznaniu, Ul. Hejmowskiego 2, 61-745 Poznań; (magazyn sprzętu) Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1; 63-900 Rawicz Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6; 63-000 Środa Wlkp. Sąd Rejonowy we Wrześni, ul. Jana Pawła II 10; 62-300 Września Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności za fakturę VAT
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)