Dostawy materiałów budowlanych

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545218-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7460027a-ba11-43eb-a8f4-6564eaa27d69
Biuletyn 545218-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 1212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6038608. 6037691,
Zamawiajacy fax 226 037 642
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url http://www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów budowlanych
Numer referencyjny WZP-2442/17/91/AG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto w PLN, (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (o procentową różnicę wartości wynikającą ze zmiany stawki podatku). 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) Producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży. b) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 3. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych netto w PLN. a. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; b. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Dostawy cegieł, pustaków ceramicznych i kostki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa cegieł, pustaków ceramicznych i kostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Dostawy cementu i wapna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cementu i wapna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - Dostawy materiałów ślusarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów ślusarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Dostawy wkrętów i gwoździ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkrętów i gwoździ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Dostawy papieru ściernego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru ściernego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Dostawy blachy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa blachy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Dostawy elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 – Dostawy materiałów dekarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów dekarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Dostawy zamków i okuć budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamków i okuć budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 – Dostawy materiałów stolarskich, okuć meblowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów stolarskich, okuć meblowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 – Dostawy skrzydeł drzwiowych i ościeżnic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa skrzydeł drzwiowych i ościeżnic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)