Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia do kuchni oraz dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”

Publication date 2017-07-07
End date 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547034-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391600008, 302131006, 392210007, 375352009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia do kuchni oraz dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”.
Część nr 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.

Część nr 2 – Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.

Część nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.

Część nr 4 - Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.

Część nr 5 - Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach do niniejszej siwz tj. w formularzach cenowych dla poszczególnych części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72be6b2f-a7ae-4d09-a193-05d7fa921799
Biuletyn 547034-N-2017
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Regon 000527210
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3933600,
Zamawiajacy fax 32 3933602
Zamawiajacy email bzp@um.tgory.pl,
Adres strony url http://bip.tarnowskiegory.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane jest w 100% ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.tarnowskiegory.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.tarnowskiegory.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia do kuchni oraz dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”
Numer referencyjny BZP.271.31.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia do kuchni oraz dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”. Część nr 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Część nr 2 – Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Część nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Część nr 4 - Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Część nr 5 - Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach do niniejszej siwz tj. w formularzach cenowych dla poszczególnych części.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: dla części nr 1, 2, 3 i 4: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy dla części nr 5: 40 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Wypełniony Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e siwz. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ców ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1: 2.000,00 zł Część nr 2: 2.000,00 zł Część nr 3: 1.000,00 zł Część nr 4: 2.000,00 zł Część nr 5: 1.500,00 zł 2) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wnosi wadium wynikające z sumy kwoty wadium za daną część zamówienia. 3) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.07.2017 r. do godz. 10:00. 5) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: Dla Części 1, 2, 3 i 4 : a) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (wzrost lub obniżenie ceny ofertowej) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. b)jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w załącznik nr 1 do umowy z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości oraz właściwości po uzyskaniu zgody (akceptacji) Zamawiającego. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa powyżej. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w ofercie Wykonawcy. Dla Części 5: a)zmiany wynagrodzenia wykonawcy (wzrost lub obniżenie ceny ofertowej) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. b)zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy montażu urządzeń na przedszkolnym placu zabaw. Do niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy montażu urządzeń w określonym terminie zalicza się w szczególności: obfite i długotrwałe opady atmosferyczne, w szczególności śnieg, deszcz, niskie temperatury utrudniające lub uniemożliwiające realizację umowy.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 74008,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 76564,31
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45471,54
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72803,25
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37535200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60322,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 5.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)